مدیر مسئول رخصت پهلوان : دراستانها وشهرستانها پتانسیل های بسیار خوبی داریم

صاحب امتیاز و مدیر مسوول نشریه رخصت پهلوان با ابراز رضایت از سفربه کاشان گفت: دید و بازدیدهایی از این دست می تواند ما را با واقعیت های این ورزش در کشورمان آشنا سازد.محمد کریمی با اشاره به علاقمندی جوانان شهرستانی کشورمان نسبت به آموزش ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت : دراستانها وشهرستانها پتانسیل های بسیار خوبی داریم که می توانند در مسیر آموزش قرار بگیرند.

او با مهم خواندن آشناسازی نسل جوان با آموزه های فرهنگی واخلاقی ملی ومذهبی کشورمان افزود : ورزش زورخانه ای ورزش ملی و مذهبی ماست و باید چراغ آن توسط جوانان روشن نگاه داشته شود .
مدیرمسوول رخصت پهلوان در ادامه گفت : کاشان شهر پررونقی در رشته زورخانه ای است که خوشبختانه در این رشته یک خودجوشی قابل ملاحظه دربین ورزشکارانش دیده می شود .
او ادامه داد : البته باید این مهم موردتوجه قراربگیرد که این پتانسیلها و استعدادها باید هدفمند شوند .
فعالیتهایشان براساس یک برنامه هدایت شود تا این ورزشکاران بدانند برای چه ورزش می کنند و کجای ورزش ایران قرار دارند .

محمد کریمی به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : باید یادآوری کنیم ،جوانان سرمایه های این کشور هستند به ویژه اینکه ورزش زورخانه ای به دلیل اینکه نگاه قهرمانی و حرفه ای به آن نمی شود باید برنامه ریز های توسعه ای آن به نحوی صورت بگیرد که جوان جویای نام، باانگیزه تر در فضای آن حضور یافته و تمریناتش را تداوم بخشد .

او تصریح می کند : نگاه علمی به ورزش زورخانه ای از نکات دیگری است که باید به آن توجه کرد و قطعا اگر غیرازاین شود نسل جدید ورزشکار امروزی زیربارتمرینات نخواهدرفت چرا که جوانان امروز نسبت به موضوعات مختلف از جمله ورزش نگرشی کاملا علمی دارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>