حمید کریمی بازیگر سریال ناخونک : جای خالی فیلم های پهلوانی بر پرده سینماها حس می شود

حمید کریمی بازیگر سریال طنز ناخونک به کارگردانی یزدان فتوحی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین گفت : جامعه نیازمند فیلم های پهلوانی است و جای خالی این نوع فیلم ها بر روی پرده سینماها حس می شود.
وی که اکثرا” در فیلم هایی با بار کمدی ایفای نقش کرده است می گوید : دوست دارم در یک فیلم پهلوانی حضور پیدا کنم تا بیشتر در این نوع فضا قرار بگیرم .
او که بازیگری را از سن ۷ سالگی و با سریال سیمای مدرسه ساخته عبدالرضا اکبری آغاز نموده است ‌، می گوید : به بازیگری علاقه دارم و دوست دارم آن را در کنار کار مطبوعاتی دنبال کنم تا لطمه ای به کارم زده نشود.
بازیگر سریال طنز عمودی ها اظهار داشت : چون در یک نشریه کاملا ” پهلوانی فعالیت دارم و در فضای زورخانه رشد پیدا کرده ام . قطعا ” دوست دارم فیلم هایی با موضوع پهلوانی بیشتر ساخته شود.
وی به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : خوشحالم که از میان فیلم ها و سریال هایی که بازی کرده ام ” بارانداز” یک کار ورزشی و کاملا ” پهلوانی است .

درنمایی از سریال طنز ناخونک


این بازیگر و همکار مطبوعاتی ما ادامه داد : به موفقیت این فیلم امیدوار هستم و از ته دل دوست دارم . این فیلم در جشنواره فیلم های ورزشی بدرخشد.
وی پیشاپیش فرا رسیدن نوروز ۹۹ را به عموم ملت عزیز ایران و جوانان علاقمند به بازیگری تبریک گفت .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>