‍شهادت حامد ضابط قهرمان ورزش های زورخانه ای استان تهران

حامد ضابط از قهرمانان کباده ورزش های زورخانه ای استان تهران پنج شنبه گذشته در تعقیب و گریز ماموران واحد گشت موتوری ضربت سرکلانتری چهارم پلیس پیشگیری پایتخت ، به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار ما ، واحدهای گشت موتوری ضربت سرکلانتری چهارم پلیس پیشگیری پایتخت به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و به آن دستور ایست می‌دهند که راننده پراید بی توجه به دستور ماموران پلیس از محل متواری می‌شود.

در ادامه تعقیب و گریز صورت گرفته راننده پراید که پشت چراغ قرمز گیر کرده بود و راه فرار نداشت در اقدامی به صورت دنده عقب به سمت موتورسیکلت حرکت کرده و راکب و سرنشین موتور سیکلت را زیر گرفت که در پی این حادثه راکب و سرنشین موتور سیکلت (گروهبان یکم حامد ضابط و ستوان یکم محسن حسینی) مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

در این حادثه گروهبان یکم حامد ضابط از قهرمانان ورزش زورخانه ای استان تهران به شهادت رسیده و ستوان یکم محسن حسینی در بیمارستان تحت درمان است.

راننده پراید که دارای سوابق متعدد ارتکاب سرقت است نیز توسط گروه ضربت سرکلانتری چهارم دستگیر و تحقیقات ادامه دارد.

شایان ذکر است شهید حامد ضابط از قهرمانان رشته کباده ورزش های زورخانه ای استان تهران بود که طی حادثه ای به فیض شهادت نائل آمد.

رخصت پهلوان آنلاین ضایعه درگذشت این چهره خوشنام ورزش زورخانه ای را به پدرش حاج محمود ضابط پیشکسوت ورزش باستانی و اهالی زورخانه تسلیت می گوید .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>