شکرآبی:شهدا پهلوانان واقعی هستند

حاج سید عباس زاهد شکرآبی پیشکسوت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی از ایثارگران ، جانبازان و شهدا به عنوان پهلوانان واقعی نام برد.
به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین این ورزشکار خوشنام کشورمان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از رزمندگان جنگ تحمیلی به عنوان حماسه سازانی نام برد که در هیچ برهه ای از تاریخ نمی توان همانند آنها را یافت.
او گفت: در هیچ جای تاریخ جهان نمی توانی جوانانی را پیدا کنی که با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح، حاضر شوند و نگذارند مشتی از خاک ایران به دست نامحرم بیفتد.
پیشکسوت ورزش زورخانه ای تصریح کرد : پهلوانان واقعی اینها هستند و مردم ایران باید ایثارگری های این عزیزان را ارج نهند و در هر فرصت با زنده کردن سلحشوری های این ایثارگران یاد وخاطره آنها را زنده نگاه دارند.
او به تاکیدات ورزش زورخانه ای به اخلاق و فرهنگ پهلوانی اشاره کرد و افزود: در زمان جنگ بسیاری از ورزشکاران این رشته، راهی جبهه های حق علیه باطل شدند و در آنجا جان خود را فدای انقلاب کردند .
شکرآبی افزود: تصاویر بسیاری وجود دارد که رزمندگان کشورمان برای آماده سازی جسم و روح خود به تمرینات باستانی می پرداختند که به اعتقاد من این مساله برای خانواده ورزش زورخانه ای باعث افتخار است.
او به شهدای ورزش باستانی اشاره کرد و از شهید طوقانی به عنوان اسطوره ای تمام عیار این ورزش نام برد و گفت: این خانواده با ایثار دو جوان خود الگوی کامل پهلوانی هستند ضمن اینکه دو تن دیگر از طوقانی ها نیز هم اکنون به درجه رفیع جانبازی نائل شده اند .
پیشکسوت ورزش زورخانه ای با اشاره به تهاجم فرهنگی که از سوی دشمن برروی جوانان اعمال می شود اشاره کرد و گفت: گسترش ورزش زورخانه ای به خاطر تاکیداتی که در حوزه فرهنگ و اخلاق بر آن شده می تواند سدی محکم در برابر بی اخلاقی ها باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>