حاج احمد بابایی :به طور معجزه آسایی شفا گرفتم

حاج احمد بابایی حامی و خیر ورزش در گفت و گو با خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین با اشاره به نقش تربیتی ورزش باستانی گفت: توسعه ورزش باستانی باعث رشد اخلاقیات در کشور می شود.
وی با بیان اینکه ورزش باستانی، ورزش ملی و مذهبی کشورمان است و برنامه ریزی در جهت گسترش آن یکی از وظایف هر ایرانی است، اظهارداشت: این رشته ی ورزشی به بلندای تاریخ کشورمان قدمت دارد و نادیده انگاشتن و بی توجهی نسبت به آن، یعنی پشت پا زدن به تاریخ .

خیر ورزش باستانی تصریح کرد: زورخانه ها ، مکان انسان سازی است و توسعه چنین مکانهایی باعث تغییر در الگوهای تربیتی می شود .
وی یادآور شد : نسل جوان نیازمند الگوهای تربیتی است و زورخانه ها به عنوان مکانی معنوی و مذهبی می تواند جایی مطمئن برای حضور نسل جوان شود.
حاج احمد بابایی ادامه داد: حضور مردم در جایی که نام ائمه اطهار(ع) بارها و بارها در آن تکرار می شود و فضایی روحانی و معنوی به وجود می آید باعث تقویت روحیه آنها خواهد شد.
وی خاطر نشان ساخت: ورزش باستانی ورزشی محروم و مظلوم است و نیازمند حضور کسانی است که بتوانند چراغ آن را روشن نگه دارند و من حمایت از ورزش باستانی را یکی از وظایف خود می دانم .
خیر ورزش باستانی به علاقمندان جوانی که در کشور وجود دارند، اشاره کرد و افزود: این جوانان علاقمند آموزش هستند و به اعتقاد من این تعداد زورخانه جوابگوی علاقمندان ورزش باستانی درکشور نیست .
وی ادامه داد: اگر خواهان توسعه ورزش باستانی هستیم باید تلاش کنیم تا امکانات این رشته بر اساس تعداد علاقمندان آن گسترش یابد.
حاج احمد بابایی یادآور شد: با توجه به کمبودهایی که دراین رشته وجود دارد باید علاقمندان ورزش باستانی دست در دست هم بگذارند و از این رشته حمایت کنند.
خیر ورزش باستانی گفت: تا جان دربدن دارم از ورزش باستانی حمایت خواهم کرد و نخواهم گذاشت چراغ هیچ زورخانه ای به واسطه ی بی توجهی خاموش شود.
حاج احمد بابایی به خبرنگار رخصت پهلوان گفت : وقتی بیماری کرونا گرفتم و ریه هام درگیر شد ، پزشکان قطع امید کردند ولی با توسل به اهل بیت (ع) بویژه خانم حضرت زینب (س ) به طرز معجزه آسایی شفا گرفتم لذا منزل مسکونی بالای رستوران لاله صحرا را به حسینیه حضرت زینب (س) تبدیل نمودم و سندش را به نام خانم زینب (س) زدم.

خیر و حامی ورزش گفت : این حسینیه روز بعد از شفایم محلی برای عزاداری شد.
حاج احمد بابایی گفت : تا جان در بدن دارم دست از اهل بیت (ع) نخواهم کشید و در این راه قدم خواهم برداشت .
خیر ورزش باستانی اظهار داشت : هنوز رفتن نوه ام عطا را باور ندارم و شب و روز به یادش هستم.
وی در ادامه به خبرنگار رخصت پهلوان گفت : از تمام ورزشکاران و هنرمندان که در مراسم تشییع و تدفین عطا جان در روزهای کرونایی شرکت کردند از طریق نشریه رخصت پهلوان تشکر می کنم و امیدوارم روزی جبران کنم. مدیر مجتمع لاله صحرا رودهن بیان داشت : امیدوارم هر چه زودتر ویروس کرونا ریشه کن شود و همه به آرامش برسند.
از کادر درمان و مدافعان سلامت به خاطر تلاششان کمال سپاس را دارم.
حاج احمد بابایی در پایان از رخصت پهلوان آنلاین به خاطر حضور در این مراسم و گفتگوی ویژه تشکر
می کنم.
محمد کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>