رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای اردستان : منتظر اعتبار ،جهت تکمیل تنها زورخانه اردستان هستیم

کلنگ تنها زورخانه اردستان، ۱۰ سال پیش در روز غدیر بر زمین زده شد ولی تاکنون چراغ این زورخانه به دلیل عدم توجه مسئولین روشن نشده و تا تجهیز کامل این باشگاه مبلغی معادل دو میلیارد تومان نیاز است.
عزیزالله هراتی رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای اردستان با حضور صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه رخصت پهلوان و اهالی هنر در این شهرستان به خبرنگار ما گفت: ورزشکاران باستانی این شهرستان کماکان جهت تکمیل این زورخانه لحظه‌شماری می‌کنند و امیدوار هستند با حمایت مسئولین ،پس از ۱۰ سال با صدای ضرب و زنگ مرشد تنها زورخانه این شهرستان مورد بهره برداری قرار بگیرد.
این مسئول ورزشی با تاکید بر اینکه این شهرستان دارای پتانسیل خوبی در زمینه ورزش باستانی است ،اظهار داشت :هم اکنون مذاکراتی برای تکمیل زورخانه انجام شده و مقرر گردید تا از محل اعتبار ملی بودجه‌ای معادل دو میلیارد تومان برای پایان این پروژه در نظر گرفته شود.


هراتی رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان اردستان با اشاره به اینکه هم اکنون جوانان عاشق این ورزش در سالن تنیس که دارای گود تصنعی می‌باشد ،ورزش باستانی را دنبال می‌کنند ادامه داد :امیدواریم با تسریع در ساخت این زورخانه در آینده شاهد شکوفایی این ورزش باشیم و برنامه‌ها را دقیق و اصولی اجرا نماییم .
عزیزالله هراتی به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت :با آماده سازی تنها زورخانه اردستان که نام غدیر برای آن در نظر گرفته شده است، به دنبال ساخت سالن کشتی در مجاورت زورخانه خواهیم رفت.
وی در پایان گفت :اگر با تخصیص بودجه از اعتبارات ملی، زورخانه غدیر اردستان تجهیز شود در زمینه ورزش پهلوانی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.
در ادامه مسوولین نشریه رخصت پهلوان از زورخانه های شهدای شهراب وزورخانه زواره واقع در آب انبار شهر زواره بازدید به عمل آوردند و با مدیران محترم و زحمت کش آن ،آقایان حمزه لباف و علی ذبیحی گفتگو نمودند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>