توسعه ورزش زورخانه‌ای در اولویت قرار گیرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: اولویت امروز فعالان عرصه ورزش زورخانه‌ای باید توسعه و صدور این رشته ورزشی باشد.

به گزارش پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، علی خلیلی ظهر دوشنبه در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که با حضور سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و اعضای مجمع انتخابات در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، گفت: یکی از اولویت‌های امروز فعالان ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی باید بر روی توسعه و صدور این رشته باشد.

وی با یادآوری اینکه ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ورزش خاصی بوده و باید نگاهی که به این ورزش می‌شود نیز خاص باشد، افزود: اهمیت این رشته ورزشی و اهتمام به رفع مشکلات آن از این جهت حائز اهمیت است که ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی یک رشته الگوساز بوده و فعالان این عرصه باید همواره این موضوع را در فعالیت‌های خود مدنظر داشته باشند.

خلیلی افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته، شاهد افتتاح سالن استاندارد در شهر قیدار برای این رشته ورزشی بودیم، این در حالی است که معتقدیم شهر زنجان نیز برای اینکه بتواند میزبانی رویدادهای مختلف را در این رشته کسب کند، به یک سالن استاندارد نیاز دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>