رضا صفایی پور :باید فیلمسازان را به ساخت فیلم‌های ورزشی تشویق و ترغیب کنیم

از رضا صفایی پور هنرمند ورزشکار کشورمان در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی تجلیل به عمل آمد . وی از سوی مسئولین برگزار کننده به عنوان سفیر فرهنگی ایران در حوزه ورزش نیز معرفی شد .
رضا صفایی پور که این روزها کمتر جلوی دوربین قرار می گیرد، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین برگزاری جشنواره فیلم های ورزشی به ویژه دکتر مجتبی علوی به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: از اینکه به عنوان سفیر فرهنگی ایران در حوزه ورزش معرفی شدم به خود می بالم و امیدوارم منشأ خدمات خیر باشم و این مسئولیت را با موفقیت پشت سر بگذارم .
وی که با فیلم گیجگاه در جشنواره فیلم فجر حضور داشت، با بیان اینکه تولیدات فیلم های ورزشی باید افزایش پیدا کند گفت :از مسئولین می خواهم جهت تولیدات فیلم هایی با موضوع ورزشی وارد میدان شوند و با حمایت ویژه خود از این آثار فیلمسازان را به ساخت این نوع فیلم هاتشویق و ترغیب نمایند. بازیگر اکشن کار سینمای ایران گفت : جای جمشید هاشم پور در آیین پایانی این جشنواره بسیار خالی بود. من به نوبه خودم این حرکت مسئولین برگزاری را ارج می‌نهم .
رضا صفایی پور در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای ملت ایران در آستانه سال ۱۴۰۰ گفت: به دست اندرکاران فیلم پهلوان هرگز نمی میرد به ویژه دوست خوبم آقای محمد کریمی تبریک می‌گویم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>