دکتر رحیمی : کرونا یک آزمایش الهی است

دکتر رحیمی از جهان پهلوان غلامرضا تختی به عنوان ، اسطوره بلامنازع ورزش ایران نام برد .
به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین ، وی اظهار داشت : همه ما از مدال های رنگارنگی که او در رقابت های کشوری و بین المللی به دست آورده است، خوشحالیم و به خود می بالیم .
وی اضافه کرد : اما تشک، تنها جایی بود که او قدرت جسمی اش را به نمایش می گذاشت؛ کردار پهلوانی، فعالیت های عام المنفعه و خدمتش به ضعفای جامعه، آنقدر چهره مردمی اش را محبوب کرد که هوادارانش حاضر بودند جان خود را فدای او کنند.
دکتر رحیمی اضافه کرد : مردمداری و داشتن صفات پهلوانی از مهمترین دلیل ماندگاری جهان پهلوان تختی پس از گذشت ۳۵ سال از درگذشت وی بود.
خیر و حامی ورزش اظهار داشت: جهان پهلوان تختی یکی از اسطوره های بی بدیل ورزش کشور به شمار می رود و یاد و نامش برای همیشه در اذهان مردم باقی خواهد ماند.
دکتر رحیمی همچنین به محبوبیت جهان پهلوان تختی میان مردم اشاره کرد و گفت: مردمداری وی و کمک به نیازمندان جامعه از جمله این دلایل بود که مرحوم تختی را به یک جهان پهلوان راستین تبدیل کرد.
وی خاطر نشان کرد: خوی و منش پهلوانانه مرحوم تختی زبانزد خاص و عام بود و ایشان هرگز حاضر نشد برای کسب مدال به اقدام ناجوانمردانه ای روی بیاورد.
دکتر رحیمی در ادامه دستگیری از نیازمندان و فقرا را یکی از خصایص برجسته جهان پهلوان تختی ذکر کرد و اظهار داشت: همین روحیه و منش پهلوانانه بود که از وی یک اسطوره به تمام معنا ساخت و سبب شد تا کسانی که ایشان را ندیده بودند عاشق و شیفته رفتار و منش های انسانی وی شوند.
او گفت: مرحوم تختی با مردم و در میان آن ها زندگی کرد و با وجود افتخارات فراوان هرگز خود را جدا از آن ها نمی دانست.
وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد : کرونا هم یک آزمایش الهی است، ما در قبال این آزمایش تکلیف داریم، در این شرایط باید ببینیم که آیا ما به کسانی که بیکار شدند و درآمد خود را از دست دادهاند، سرزده ایم؟ آیا به یاری همدیگر شتافته ایم؟ بسیاری از مستاجرین و صاحبان مشاغل آزاد با مشکلاتی روبرو شدند، باید ببینیم در این شرایط چقدر به همیاری همنوعان خود رفته ایم.
وی یادآور شد: با وجود اینکه خیلی از کشتی گیران از جهان پهلوان تختی مدال های بیشتری کسب کردند اما هرگز به محبوبیت وی نرسیدند که این همه ریشه در همان مردمداری جهان پهلوان دارد.
وی در پایان گفت: برای ملت عزیز ایران در آستانه سال ۱۴۰۰ آرزوی سلامتی و بهروزی دارم و از خدا خواستارم با ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا آرامش را به کشور بازگرداند.
داود قاسمیان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>