محمد کریمی :بعد از تعطیلات نوروز طرح سریال زورخونه چی را به شبکه امید ارائه خواهم داد

بعد از تعطیلات نوروز طرح سریال زورخونه چی را به شبکه امید ارائه خواهم داد . محمد کریمی تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد” بارانداز “بعد از پخش این فیلم از شبکه امید به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت :پخش پهلوان هرگز نمی میرد در اولین گام از شبکه امید باعث شد تا بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ طرح سریال زورخونه چی را جهت ساخت تقدیم این شبکه کنم .
محمد کریمی که به خاطر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد “بارانداز” تندیس طلایی بهترین فیلم را از دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی دریافت کرده است ،در ادامه گفت: با توجه به اینکه ورزش زورخانه ای این روزها بسیار مظلوم واقع شده است و چهره واقعی آن از سیما در قالب فیلم و سریال دیده نشده ،طرح زورخونه چی را جهت تصویب و طی کردن مراحل قانونی ساخت به شبکه امید ارائه خواهم داد. تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد “بارانداز ” با اشاره به اینکه باید تولیدات ورزشی را در دستور کار قرار دهیم اظهار داشت: امیدوارم با زور خونه چی بتوانیم مسیر ساخت فیلم های ورزشی را باز کنیم و بیشترین تولیدات را در سال آینده در این خصوص شاهد باشیم .
وی گفت: در تمام مراحل ساخت فیلم پهلوان هرگز نمی میرد دوستان بسیار خوبی در کنارمان بودند ولی نباید از زحمات و خدمات دوست خوبم جناب آقای مهندس مهدی بنویدی به سادگی گذشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>