عزت طاهری : حمایت ازخانواده های آسیب دیده از کرونا در دستور کار قرار گیرد

یک سال است که دورهمی ها تعطیل شده، زورخانه ها خالی از عیاران شده، ضرب و زنگ مرشدان همچون گذشته به گوش نمی‌رسد ،ترس از کرونا همه را خانه نشین کرده و قرنطینه خانگی در دستور کار یکایک ما قرار گرفته است و همین موضوعات باعث گشته تا در فضای مجازی هم ورزش کنیم، هم با یکدیگر دیدار کنیم و هم دلتنگی هایمان را کاهش دهیم…
در همین راستا در یک گفتگوی تلفنی با عزت طاهری چهره خوشنام ورزش همکلام شدیم.
وی که مدتی است مثل من و شما به جهت حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده کمتر در جمع ها و نشست‌ها حضور پیدا می‌کند به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین در آستانه نیمه شعبان گفت :به حق این روزهای عزیز از خداوند متعال می خواهم هرچه سریعتر این ویروس را ریشه کن کند تا زندگی ،دوباره روی خوش به ما نشان دهد .
این خیر و حامی ورزش کشور با اشاره به اینکه دلش برای دورهمی ها تنگ شده است، اظهار داشت: امیدوارم با شکست کرونا دوباره در کنار هم حضور پیدا کنیم و بدون دغدغه به زندگی خود ادامه دهیم و زورخانه ها دوباره مملو از ورزشکار شود.
عزت طاهری با اشاره به اینکه دوستان و یاران زیادی را به خاطر ابتلا به این ویروس خطرناک از دست داده‌ایم از ورزشکاران خواست پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت امکان از حضور در محافل عمومی دوری کنند .
این چهره خوشنام ورزش اظهار داشت: در این دوران کرونایی بیشترین صدمه بر پیکره ورزش پهلوانی وارد شده است چون بسیاری از این عزیزان فقط از این طریق امرار معاش می کردند لذا بر یکایک ما واجب است تا در آستانه سال جدید به وضعیت معیشت آنان رسیدگی کنیم .
عزت طاهری که همیشه در کارهای عام المنفعه حضور پیدا می‌کند به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : باید در سال ۱۴۰۰ از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا حمایت کنیم و در حد توان کمک رسان آنان باشیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>