محمد کریمی تهیه کننده فیلم باشگاه زن ذلیلان: اواخر فروردین ۱۴۰۰ لیست نهایی اعلام خواهد شد

محمد کریمی تهیه کننده فیلم باشگاه زن ذلیلان از تکمیل شدن لیست عوامل فیلم تا پایان فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.
وی با تأکید بر اینکه وضعیت قرمز تهران و نایین شروع فیلمبرداری را به تاخیر انداخته است، اظهار داشت: چون سلامت بازیگران و عوامل فیلم در اولویت اصلی قرار دارد ما نیز دستورات ستاد ملی کرونا را اجرایی خواهیم کرد و تا پایان محدودیت های دو هفته‌ای کار را آغاز نخواهیم کرد ولی پیش‌تولید همچنان به قوت خود باقی است.
تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت :تاکنون حضور جعفر دهقان، شهرزاد عبدالمجید، محمود مقامی، عزت الله رمضانی فر و کریمی در این پروژه قطعی است ولی مذاکره با دیگر عوامل تا امضای قرارداد همچنان ادامه دارد.
وی با تاکید بر اینکه فیلمبرداری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آغاز خواهد شد اظهار داشت: مذاکره با آشا محرابی لیلا بوشهری، عباس محبوب ،حسین یاریار اوایل هفته آینده آغاز خواهد شد و لیست نهایی عوامل نیز تا پایان فروردین ۱۴۰۰ رسانه‌ای خواهد شد .
محمد کریمی تهیه کننده فیلم به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: برخی عوامل پشت دوربین نیز انتخاب شده اند که از آن جمله می‌توان به نام علی نوایی به عنوان دستیار و برنامه ریز ، زهره رحیم پور گریمور ،مجتبی تیموری آهنگساز ،سعید عرب خواننده، قاسم خدابنده لو تدوین اشاره کنم .
باشگاه زن ذلیلان نوشته فرهادطب نوری و توسط خودش کارگردانی خواهد شد. این فیلم دارای ژانری کمدی و اجتماعی است و در ۹۲ دقیقه توسط محمدکریمی تهیه خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>