کرمی : پیشکسوتان هنر و ورزش باید مورد حمایت قرار بگیرند

محسن کرمی تاکید کرد که ارج نهادن به پیشکسوتان در هر حرفه ای باید سرلوحه کارهایمان قرار بگیرد.
وی که علاقه ی ویژه ای به تاریخ و فرهنگ ایران دارد براین باور است که پیشکسوتان ستونهای حرفه های مختلف از جمله ورزش و هنر هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند .
او اظهار داشت: در تمام دنیا نگرش حرفه ای به پیشکسوتان ،همانند توجه به اساتید است بنابراین ما موظف هستیم با هدف ارج نهادن به مقام ارزشمند آنها، چارچوب ویژه ای را دراین راستا تبیین کنیم.
حامی هنرمندان و ورزشکاران در این ارتباط ورزش زورخانه ای را مورد توجه قرار داد و افزود: ورزش زورخانه ای علاوه براینکه سلامت جسم و توسعه اخلاقیات را در پی دارد، زمینه اشتغال زایی داشته و می تواند به عنوان یک فرصت برای توسعه در کشور مطرح گردد که این امر در سایه تلاش های پیشکسوتان مجرب که در این راه موسفید کرده اند، می تواند در کشور نشر پیداکند.
محسن کرمی گفت:متاسفانه در سالهای اخیر نسبت به موسپیدان رشته های مختلف بی توجهی صورت گرفته و همین امر باعث شده،آنهاخونه نشین شوند.
وی با تاکید بر اینکه پیشکسوتان به عنوان سرمایه های گرانقدر باید مورد تکریم و احترام قرار گیرند، تصریح کرد: بنابراین باید در راستای تکریم و تجلیل از تلاش های شبانه روزی موسفیدان عرصه ورزش و هنر و اهمیت دادن به خدمات پیشکسوتان و همچنین تشویق و ترغیت جوانان بیشتر از گذشته تلاش کنیم.
کرمی با تاکید براینکه باید در این روزهای کرونایی و وضعیت بغرنج اقتصادی از پیشکسوتان حمایت کنیم، ادامه داد: متاسفانه فرهنگ غلطی که در جامعه ایران رواج یافته است، تجلیل از افراد فرهیخته فرهنگی ، هنری، صنعتی، اقتصادی بعد از فوت آنها است و این درحالی است که پیشکسوتان با کوله بار علم و تجربه می توانند در ارائه دانسته هایشان به جامعه سهم به سزایی داشته باشند.
محسن کرمی حامی هنرمندان ادامه داد:باید به پیشکسوتان در زمان حیات‌شان بها داده و توجه شود و به امورات‌شان رسیدگی شود، نه در زمان ممات.
او در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد که با برگزاری دوره های سالانه و بررسی مشکلات و تامین زندگی شخصی شان گام بزرگی در تکریم این عزیزان بر خواهیم داشت.
وی اظهار داشت : برای نابودی کرونا حتما ماسک بزنیم تا سلامت خود و دیگران به خطر نیفتد .
وی از رخصت پهلوان آنلاین به جهت حمایت از هنرمندان پیشکسوت و سالخورده تشکر کرد و اظهار داشت : در سال جدید به اطرافمان نگاه کنیم و در حد توان از آنها حمایت کنیم.

سعید کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>