بنفشه خواه : سینماگران و برنامه سازان باید درحوزه ورزش ملی بیشتر ورود پیدا کنند

رضا بنفشه خواه پیشکسوت و هنرمند خوشنام سینما ، تلویزیون و تئاتر کشورمان گفت : قرار گرفتن در کنار ورزشکاران اصیل ترین رشته ایرانی مایه فخر و مباهات است .
وی در گفت وگو با خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین از ورزش زورخانه ای به عنوان کامل ترین رشته ورزشی نام برد و گفت: باید این ورزش به تمامی اقشار جامعه معرفی شود .
بنفشه خواه با بیان اینکه ورزش ملی ایران حاوی نکات ارزنده اخلاقی بسیاری است ؛ توسعه و گسترش آن را بسیارمهم دانست .
وی افزود: ورزش زورخانه ای باید به عنوان یک ورزش اثر گذار در دو بخش تقویت جسم و آماده سازی روح برای حضور در جامعه مورد توجه قرار بگیرد .
این بازیگر سینما براین باور است که این ورزش آرامش خاصی را در وجود انسان به وجود می آورد که این آرامش را در کمتر جایی می توان تجربه کرد .
وی با تصریح براینکه ورزش ملی ایران نیازمند معرفی به نسل جوان است از عدم آشنایی نسل جدید با این ورزش ابراز نگرانی کرد و افزود : متاسفانه این ورزش در زورخانه ها محصور مانده است .
رضا بنفشه خواه گفت: این ورزش یکی از رشته های آیینی و حکمت آموز است و در فضایی که شعار همه ما در تمامی حوزه های اخلاق گرایی است توسعه این ورزش می تواند به ما در اشاعه ارزش ها کمک کند .
وی در ادامه ساخت فیلمهای تخصصی در حوزه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی را در جهت اشاعه این ورزش بسیار مهم دانست و افزود: باید تلاش کنیم این ورزش را در شکلهای مختلف به نمایش بگذاریم .
بازیگر سینما و تلویزیون همچنین گفت : سریالهای تلویزیونی از پر مخاطب ترین برنامه های رسانه ی ملی است و باید فیلمسازان و برنامه سازان دراین حوزه بیشتر ورود پیدا کنند .
مجید کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>