هنوز هم بوی مردی و مردانگی به مشام می‌رسد

هر وقت اسم از مردی و مردانگی به میان می آید، بی شک به سراغ زورخانه و اهالی آن خواهیم رفت چون از دیرباز این صفت را با خود یدک می کشیدند.
آنان در هر صحنه ای حضور دارند و دستگیری می‌کنند چون با این مرام و مسلک بزرگ شده اند، هدفی جز خدمت به خلق ندارند، با شادی قشر ضعیف خوشحال می‌شوند و با غمشان، غمخوارشان می شوند و همواره در این مسیر گام بر می دارند .
اما نگارنده امروز می‌خواهد از شخصی نام ببرد که اهل زورخانه نیست ،میل و کباده به دست نگرفته است ولی عاشق زورخانه است و با این خصوصیات بزرگ شده است. دستگیری را سرلوحه کارش قرار داده و جز حمایت از قشر ضعیف راهی را بر نمی گزیند.
او خادم اهل بیت است، عاشق امام رضاست و شفایش را از وی گرفته است. مدیری خاکی و مدیری لایق است که در جهت شکوفایی فرهنگ و هنر کشورش نیز از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
این شخص کسی نیز جز حاج اکبر کارگر شریف مدیر عامل کاشی گلسرام اردکان .
وی با عشق وصف نشدنی با حضور عوامل فیلم باشگاه زن ذلیلان در استان یزد از این گروه حمایت کرد و هر آنچه داشت در طبق اخلاص گذاشت تا یکبار دیگر بوی مردی و مردانگی به مشام برسد.
مدیر عامل کاشی گلسرام کاری کرد کارستان و در روزگاری که مهر و محبت کمرنگ شده، مردانگی را معنا کرد و در کنار مهندس نقوی شهردار محترم میبد از این گروه حمایت ویژه‌ای به عمل آورد که زبان برای تشکر قاصر است لذا امیدواریم خدایش ،برایش موفقیت های بیشتری را رقم بزند.
اول آخر مردان عالم ختم بخیر

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>