طالقانی: کشتی به تبلیغات و حمایت نیاز دارد

رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: کشتی برای ادامه بقا، نیاز به تبلیغات گسترده و حضور نوجوانان و جوانان در باشگاه‌ها دارد.

محمدرضا طالقانی در یازدهمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی که در محل فدراسیون کشتی برگزار شد با بیان این مطلب افزود: زمانی که بعنوان رئیس فدراسیون در خدمت کشتی کشور بودم و روزی که تیم ایران به عنوان قهرمانی جهان دست یافت، بیش از یک میلیون نفر در کشتی فعالیت می‌کردند.
وی ادامه داد: اما در حال حاضر آمار کشتی گیران حاضر در باشگاه‌ها به کمتر از ۴۰ هزار نفر رسیده و این برای ورزش ملی، سنتی و تاریخی ما ایرانیان یک خطر جدی است.
رئیس اسبق فدراسیون کشتی با بیان اینکه در هر کاری تبلیغات حرف اول را می‌زند تصریح کرد: اگر قرار است ۱۰ درصد نتیجه بگیریم باید ۹۰ درصد تبلیغات کنیم اما در حال حاضر این موضوع در کشتی کشور کمرنگ است و باید تا جایی که می‌توانیم برای حضور نوجوانان و جوانان در باشگاه‌ها تبلیغ کنیم.
این پیشکسوت گرانقدر کشتی تصریح کرد: باید بگویم که کشتی ورزش بسیار سختی است و هرکسی به دنبال آن نمی‌رود و برای بقای کشتی بعنوان پرافتخارترین رشته ورزشی ایران باید کارهای متنوع تبلیغاتی را انجام داد.
وی ادامه داد: یکی از بهترین راه‌ها برای تشویق نوجوانان و جوانان به باشگاه‌ها، حضور قهرمانان بزرگ این رشته در رسانه‌ها است و اگر بتوانیم حضور کشتی گیرانی مانند حسن یزدانی را در رسانه‌های پرمخاطب بیشتر کنیم به این کار کمک خواهیم کرد.
طالقانی اظهار داشت: البته من در گذشته با برگزاری مسابقات مختلف که با حضور قهرمانان بزرگ کشتی مانند مرحوم سلیمانی، رضا سوخته سرایی، برادران خادم، علیرضا دبیر، علیرضا حیدری، محمد طلایی و … انجام می‌شد، نسبت به تبلیغ قهرمانان کشتی اقدام می‌کردم که واقعاً از این کار نیز نتیجه گرفته بودیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از برنامه‌هایی که فدراسیون کشتی برای تبلیغات هرچه بیشتر کشتی در رسانه‌ها در دستور کار دارد استقبال و حمایت می‌کنم و امیدوارم که در نهایت موجب رشد کشتی در کشور شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>