محمد کریمی کارگردان و تهیه‌ کننده فیلم باشگاه زن ذلیلان:برای ساخت فیلمی با موضوع پهلوانی لحظه شماری می کنم

محمد کریمی تهیه‌کننده فیلم باشگاه زن ذلیلان از ساخت موسیقی فیلم خبر داد و به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: با پایان یافتن تدوین فیلم، هم اکنون مجتبی تیموری ساخت موسیقی را برعهده گرفته لذا اگر اتفاقات خاصی رخ ندهد بعد از دهه اول محرم فیلم‌باشگاه زن ذلیلان آماده نمایش و برای دریافت پروانه راهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد شد .
کارگردان و تهیه‌کننده فیلم باشگاه زن ذلیلان اظهار داشت: با توجه به تولید این فیلم در شهرستان میبد و مشکلات فراروی در روزگاری که کرونا در کشور جولان می داد امیدوارم این اثر مورد استقبال قرار گیرد و برای مدتی کوتاه بیننده را مجذوب خود کند .
همکار مطبوعاتی ما با اشاره به اینکه با واکسینه کردن هنرمندان و عوامل پشت صحنه فیلم باید به تولیدات سرعت بیشتری ببخشیم اظهار داشت : برای ساخت مینی سریالی با موضوع پهلوانی با شبکه امید مذاکراتی انجام داده‌ایم و به نتایج مطلوبی هم دست پیدا کرده‌ایم که امیدوارم در آینده نه چندان دور در زمینه ورزش پهلوانی تولید را آغاز نماییم و به منویات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و گسترش ورزش پهلوانی جامه عمل بپوشانیم.
کارگردان و تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد با بیان اینکه باید ساخت موضوعات پهلوانی را در دستور کار قرار دهیم گفت: پس از فیلم پهلوان هرگز نمی میرد فرصت ساخت آثار ورزشی فراهم نشد لذا برای ساخت فیلمی با موضوع پهلوانی لحظه‌شماری می‌کنم و امیدوارم این اتفاق با مذاکرات چند ساعته با مدیران شبکه امید شکل بگیرد.
محمد کریمی گفت : ورزش پهلوانی بسیار مظلوم واقع شده و در این دوران هم مورد بی‌مهری قرار گرفته است لذا با ساخت فیلم‌ها و سریال‌های پهلوانی شاید بتوانیم گوشه‌ای از این ورزش را به تصویر بکشیم.
تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد در ادامه بیان داشت : روز پنجم شهریور که مصادف با سالروز تولد جهان پهلوان تختی است به عنوان روز کشتی لقب گرفته به همین خاطر مجدداً این فیلم برای علاقه‌مندان به آثار پهلوانی در شبکه امید به روی آنتن خواهد رفت .
صاحب امتیاز رخصت پهلوان در ادامه گفت : پخش مجدد این فیلم را به روح پرفتوح منصور خاکی و محمد برسوزیان و حسین ونکی بازیگران فیلم و فرهاد طب نوری نویسنده فیلم تقدیم خواهیم کرد و تصاویری از پشت صحنه فیلم و یادبود بازیگران ، بعد از پخش نمایش داده خواهد شد .
محمد کریمی تهیه کننده فیلم باشگاه زن ذلیلان در پایان از ساخت فیلمی با موضوع کمدی تحت عنوان” فرشته مزاحم” خبر داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>