مهدی صمیمی بازیگر فیلم جنجال در خانه: می خواهم به تجربیات خود اضافه کنم

مهدی صمیمی در کنار فعالیت های روزمره و تخصصی اش، دوست دارد بازیگری را هم به طور جدی دنبال کند.
او که تجربه بازیگری نداشت، در اولین حضورش مقابل دوربین موفق عمل کرد و توانست نگاه‌ها را به سوی خود جلب کند. مهدی صمیمی در همین رابطه با خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: مدت‌ها بود که سودای بازیگری در سر داشتم تا اینکه به دعوت تهیه کننده و کارگردان فیلم جنجال در خانه در اولین کار تصویری خود ایفای نقش نمودم.
وی اظهار داشت :نقشم بسیار کوتاه بود، ولی تجربه خوبی بود لذا دوست دارم مجدداً جلوی دوربین قرار بگیرم و به تجربیات خود اضافه کنم.
بازیگر فیلم جنجال در خانه با بیان اینکه باید برای علاقمندان به بازیگری زمینه فعالیت را فراهم کنیم گفت: خیلی‌ها به بازیگری علاقه دارند و در کلاس های مختلف بازیگری هم شرکت کرده‌اند ولی کماکان در حسرت بازیگر شدن روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند و با همین آرزو به زندگی پر فراز و نشیب خود ادامه می دهند به همین خاطر از مسئولین می خواهم شرایط حضورشان را در آثار سینمایی مهیا کنند تا حسرت به دل نمانند.
مهدی صمیمی در ادامه بیان داشت: امیدوارم من نیز در این مسیر موفق عمل کنم و انتظارات را برآورده نمایم و هر از گاهی با توجه به دلمشغولی هایی که دارم تجربیاتی در این زمینه کسب کنم.
بازیگر فیلم جنجال در خانه در پایان گفت: از تهیه کننده و کارگردان این فیلم که به من اعتماد کرد هم سپاس فراوان دارم و منتظر اکران این فیلم می مانم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>