دیدار سازندگان فیلم” فرشته مزاحم” با باستانی کاران زورخانه باب الحوائج

سازندگان فیلم بلند غیر سینمایی “فرشته مزاحم” با باستانی کاران زورخانه باب الحوائج شهرک ولیعصر دیدار کردند.
محمد کریمی تهیه کننده فیلم “فرشته مزاحم” به همراه تنی چند از عوامل این فیلم با حضور در زورخانه باب الحوائج شهرک ولیعصر با اهالی زورخانه دیدار داشته و به تماشای این ورزش با ضرب و نوای مرشد مجتبی تورده نشستند.
محمد کریمی تهیه کننده فیلم “پهلوان هرگز نمی میرد “در جمع اهالی زورخانه به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: ورزش زورخانه ای به جهت حضور پدرم در این عرصه در خون و رگ من جاریست و لحظه‌ای از آن غافل نخواهم شد. وی که از کودکی در جمع زورخانه ای ها حضور داشته است می‌افزاید :علاقه و عشق بی حد و اندازه ام به این ورزش ملی باعث شده تا امروز در جمع شما خوبان حضور پیدا کنم تا به اتفاق خانم شبان فیلمنامه‌ای جهت ساخت به رشته تحریر درآوریم .
تهیه کننده فیلم “پهلوان هرگز نمی میرد” اظهار داشت: در فیلم جدید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشکاران باستانی در ساخت استفاده خواهم کرد چون می‌خواهم یک کار کاملا پهلوانی را برای پخش آماده کنم. محمد کریمی که زورخانه را مهم‌ترین دغدغه اش می‌داند، گفت :طرح فیلم پهلوانی آماده شده و به زودی کار نوشتن آن آغاز و بلافاصله جهت صدور پروانه ساخت به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه خواهد شد .
همکار مطبوعاتی ما اظهار داشت :طرح مینی سریال هفت قسمتی” مرشد ” هم جهت ساخت به گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما ارائه شده است که امیدواریم با توافقات نهایی این مینی سریال هم به زودی کلید بخورد.
تهیه‌کننده فیلم” جنجال در خانه” اظهار داشت: امیدوارم امکانات و تجهیزات در اختیارمان قرار بگیرد تا حداقل سالی یک فیلم با موضوع پهلوانی تولید کنیم .
محمد کریمی در پایان گفت: امیدوارم زورخانه های کشور نیز با خروج کرونا دوباره جان تازه‌ای بگیرند و فعالیتشان بدون توقف دنبال شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>