زورخانه عیاران نیازمند حمایت است

زورخانه عیاران رفسنجان که در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده ،وابسته به تکیه امام حسن مجتبی علیه السلام است و بدون هیچگونه حمایتی به فعالیت خود ادامه می دهد.
حسین میرزازاده یکی از اعضای هیئت امنای این زورخانه با حضور اعضای نشریه رخصت پهلوان در رفسنجان ضمن تأیید خبر فوق گفت: از ورزش پهلوانی هیچگونه حمایتی نمی‌شود و علاقه‌مندان به این رشته به صورت خودجوش فعالیت‌های ورزشی خود را پیگیری می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه در دوران کرونا هم به فعالیت خود ادامه می دادیم، اضافه کرد: با وجود کرونا ورزش در رفسنجان متوقف نشد و با رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش نفرات چراغ این زورخانه را روشن نگاه داشتیم .
حسین میرزازاده با تاکید بر اینکه ورزش پهلوانی برای رشد و توسعه نیاز به حمایت دارد، اظهار داشت: ۴۰ نفر عضو ثابت این زورخانه هستند ولی در دوران کرونایی با داشتن مجوز از سوی متولیان این ورزش با ۱۵ نفر ورزش پهلوانی را پیگیری می کردیم ولی هم اکنون نیز بسیار خوشحالیم که مجوز ورزش در تکایا و حسینیه ها را با کمک حسینی معاونت وقت ارشاد و امام جمعه مسجد جوادیه در سال ۱۳۹۰ دریافت کردیم.
ورزشکار زورخانه عیاران به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: از سال ۹۰ در رفسنجان فقط دو زورخانه داشتیم ولی با کمک مسئولین علاقه‌مند به این رشته توانستیم مجوز فعالیت ورزشی را در حسینیه‌ها دریافت کنیم و این عدد را به ۱۴ افزایش دهیم .
عضو هیئت امنای زورخانه عیاران با اشاره به اینکه ورزش پهلوانی در سالن های ورزشی و بسیج هم پیگیری می‌شود ادامه داد: محمدباقر رضایی رئیس هیئت پهلوانی رفسنجان زحمات زیادی برای این ورزش کشیده است و در احداث ۲۴ زورخانه دیگر نقش بسزایی داشته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>