زورخانه شهدای ۱۵ خرداد پیشوای ورامین میزبان مسئولین ورزش

زورخانه شهدای ۱۵ خرداد پیشوای ورامین میزبان مدیر کل اداره ورزش و جوانان ، رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای و چهره‌های شاخص ورزش باستانی استان تهران بود.
به همت و میزبانی امیر کاشانی رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان پیشوا و مرشد استاد امیر اصفهانی مراسم باشکوهی در حضور دکتر پریچهره و مهندس امیر عرب، امام جمعه پیشوا، فرماندار، شهردار، استاندار، رئیس و اعضای محترم شورای شهر، مدیریت و معاونت آموزش و پرورش ،خانواده‌های معرز شهدا، جانبازان و مسئولین نیروی انتظامی ،روسای هیئت های زورخانه ای ،ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی و اهالی محترم رسانه های مختلف خبری در زورخانه شهدای ۱۵ خرداد با ضرب و زنگ و نوای گرم و دلنشین مرشد استاد امیر اصفهانی برگزار شد. در حاشیه این مراسم از زحمات دکتر نصرالله پریچهره مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران ،مهندس امیر عرب رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران قدردانی شد و با اهدای شال پهلوانی از مسئولین شهرستان پیشوا، پهلوانان و پیشکسوتان نیز تجلیل به عمل آمد و در پایان نیز سفره احسان برپا گردید .
حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان پیشوا به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین در حاشیه این مراسم گفت :تکمیل زورخانه پیشوا و توجه هر چه بیشتر به این ورزش ملی و مذهبی از جمله خواسته های ماست.
امام جمعه شهرستان پیشوا اضافه کرد: امیدوارم با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان و متولیان این ورزش در آینده نزدیک زورخانه‌ی نیمه تمام این شهرستان را به اتمام رسانده و زمینه شکوفایی این ورزش را فراهم آوریم .
دکتر نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت :تمام تلاش خود را خواهم کرد تا زورخانه نیمه تمام این شهرستان را تکمیل کنیم .
وی اظهار داشت: بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای این زورخانه در نظر گرفته شده است لذا امیدواریم به زودی این مبلغ تخصیص پیدا کند و کار عملیاتی شود.
مهندس امیر عرب رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران نیز گفت: با قدرت از این ورزش ولایی حمایت خواهیم کرد و در حد توان و بضاعت در بخش‌های مختلف مشارکت خواهیم نمود .
رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران اضافه کرد: امیدوارم مسئولین مختلف و رئیس هیات پهلوانی این شهرستان جهت شکوفایی این ورزش ملی در شهرستان پیشوا تمام تلاش خود را به کار ببندند.
در پایان نیز با اهدای شال پهلوانی از تلاش‌های حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان پیشوا، مهندس تاجیک نوری فرماندار پیشوا ،حبیبی شهردار پیشوا، اعضای شورای شهر و پهلوانان و قهرمانان توسط امیر اصفهانی مرشد ارزنده کشور و زورخانه شهدای ۱۵ خرداد تجلیل به عمل آمد و از سوی هیئت پهلوانی استان تهران نیز چندین کارت هدیه به نونهالان و نوجوانان اهدا گردید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>