صاحب امتیاز رخصت پهلوان: به دنبال تاسیس پهلوان فیلم هستم

محمد کریمی صاحب امتیاز و مدیر مسئول تنها نشریه ورزش پهلوانی تحت‌عنوان رخصت پهلوان و تهیه کننده فیلم های” پهلوان هرگز نمی میرد “،”جنجال در خانه “و “فرشته مزاحم”، پهلوان فیلم را تاسیس می کند .
صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه رخصت پهلوان و پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین در همین رابطه گفت: پس از تولید فیلم “پهلوان هرگز نمی میرد” تاسیس یک دفتر سینمایی به ذهنم خطور کرد لذا تصمیم گرفتم همزمان با تولید فیلم جدیدم تحت عنوان ” فرشته مزاحم” به دنبال تاسیس پهلوان فیلم هم بروم. صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریات خط پایان و مدال‌آوران در ادامه افزود: ثبت نام اولیه در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیرعاملی خودم انجام شده است و به زودی نیز با تکمیل مدارک تاسیس این موسسه در شورا مطرح خواهد شد.
تهیه کننده فیلم “پهلوان هرگز نمی میرد” با تاکید بر اینکه با تاسیس پهلوان فیلم، تولیدات را افزایش خواهیم داد اظهار داشت: امیدوارم با تکمیل فرایند ثبت نام و اخذ مجوز ، ساخت فیلم‌های پهلوانی را در دستور کار قرار دهیم و به سراغ ساخت این نوع آثار برویم.
صاحب امتیاز و مدیر مسئول رخصت پهلوان گفت: تاسیس پهلوان فیلم به منزله خداحافظی با دنیای مطبوعات تلقی نخواهد شد و در واقع با انرژی مضاعف در هر دو زمینه آن هم با قدرت حضور پیدا خواهیم کرد.
او اظهار داشت : همزمان با تاسیس پهلوان فیلم ، تولید فیلم “فرشته مزاحم” را آغاز خواهیم کرد. ضمن اینکه تقاضای مجوز یک نشریه مکتوب دیگر هم داده ایم که امیدوارم با شروع فیلمبرداری فیلم ” فرشته مزاحم” هم مجوز تاسیس پهلوان فیلم را دریافت کنیم و هم مجوز انتشار نشریه جدیدمان را.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>