عوامل فیلم فرشته مزاحم در زورخانه شاه مردان رفسنجان

فیلم فرشته مزاحم به تهیه کنندگی محمد کریمی اوایل بهمن ۱۴۰۰ در شهرستان رفسنجان از توابع استان کرمان کلید خواهد خورد .
با قطعی شدن تولید این فیلم کمدی، اجتماعی در شهرستان رفسنجان پس از نشست های پیاپی با دکتر محمد آبادی رئیس اداره ارشاد رفسنجان به زودی پیش تولید در پایتخت آغاز خواهد شد .
محمد کریمی تهیه کننده و کارگردان فرشته مزاحم در همین رابطه به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : روز گذشته دومین نشست تولید این فیلم در اداره ارشاد شهرستان رفسنجان با حضور دکتر امین محمد آبادی “رئیس ارشاد رفسنجان “، محمد کریمی” تهیه کننده و کارگردان”، سجادی “نماینده شهردار رفسنجان ” . سید رضا حسینی حمید کریمی “بازیگر فیلم “و حسین حلاج برگزار شد و توافقات نهایی انجام گرفت.
تهیه کننده فیلم فرشته مزاحم اضافه کرد: چون مردم این شهرستان خیلی خونگرم هستند از اینکه ساخت این فیلم در شهرستان رفسنجان رقم خواهد خورد، بسیار خوشحالم و امیدوارم در آینده تعاملات بیشتری داشته باشیم.
دکتر محمد آبادی رئیس اداره ارشاد رفسنجان نیز گفت: مقدمات تولید این فیلم کمدی در رفسنجان آغاز شده و به زودی نیز زمان شروع کار اعلام خواهد شد .
رئیس اداره ارشاد رفسنجان به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: این اولین و آخرین همکاری نخواهد بود و بدون شک استمرار خواهد داشت و از این حرکت های فرهنگی و هنری تا زمان حضور در ارشاد رفسنجان استقبال خواهم کرد. سجادی در ادامه این نشست اظهار داشت: نه تنها برای تولید تله فیلم ،بلکه برای ساخت سریال هم اعلام آمادگی می‌کنیم چون هدف ما نشان دادن فرهنگ مردم این شهرستان و شناسایی استعدادهای هنری در زمینه‌های مختلف است .
این مقام مسئول به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: برای تولید فیلم فرشته مزاحم در شهرستان رفسنجان مسیر هموار است و به زودی نیز تولیدات را افزایش خواهیم داد .
محمد کریمی تهیه کننده این فیلم و گروه همراه با پایان این نشست از لوکیشن ها بازدید کردند و از هتل هیلان محل استقرار و اسکان هنرمندان نیز بازدید به عمل آوردند و بعد از آن در زورخانه شاه مردان رفسنجان حاضر شدند و با اهالی زورخانه به گفتگو نشستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>