رخصتی ها به دیدار علی نصیریان رفتند نصیریان : هنوز پرتوان و پر انرژی هستم

اعضاء نشریه رخصت پهلوان که دیدار از پیشکسوتان هنر و ورزش را در دستور کار خود قرار داده اند و بزودی نیز قصد دارند مراسم تجلیل از بزرگان و کهن کسوتان سینما و ورزش را برگزار نمایند ، پس از دیدار با محمد علی کشاورز، ولی ا… شیراندامی و ملکه رنجبر که این آنروزها در بستر بیماری بسر می بردند و نیازمند مهر و محبت هستند ، با تنی چند از مسئولین با رخصت از علی نصیریان ، ساعاتی را در کنار این هنرمند دوست داشتنی سپری کردند.
محمد کریمی صاحب امتیاز رخصت پهلوان در این نشست گفت : پیشکسوتان نگین انگشتری هنر هستند . لذا خوشحالیم که امروز شما را شاد و سرحال و قبراق می بینیم.
وی آنگاه اظهار داشت : هنر شما هیچگاه از اذهان پاک نخواهد شد و همواره آثارتان مورد استقبال قرار خواهد گرفت .
استاد علی نصیریان که این روزها مشغول بازی در فیلم لاینسور به کارگردانی داریوش مهرجویی است ، گفت : چون ارتباط ما به گذشته های دور بازمی گردد به دعوت ایشان لبیک گفتم تا پس از ۳۹ سال دوباره در کنار هم قرار بگیریم .
مرد دوست داشتنی سینمای ایران اظهار داشت : مهرجویی قابل احترام است و آثارش همواره مورد ا ستقبال قرار گرفته و امیدوارم این کار نیز به توفیق دست پیدا کند.
وی آنگاه به خاطرات خودش مقابل دوربین اشاره کرد و گفت : همه لحظه ها خاطره است ولی بیشترین خاطراتم به همکاری با علی حاتمی و هزاردستان باز می گردد.
استاد علی نصیریان ادامه داد : دیگر پیر شده ایم ولی باور کنید همچون گذشته پر انرژی هستم و سعی می کنم تمام توان خود را برای ارائه نقش به کار ببندم .
این نشست صمیمانه با یادی از جمشید مشایخی ،داوود رشیدی و عزت اله انتظامی به پایان رسید.
صاحب امتیاز رخصت پهلوان آنلاین درکنار استاد علی نصیریان و فرزندش باربد نصیریان

85

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *