بهترین سریال‌های کمدی ماه رمضان از دهه ۸۰

آغاز پخش مجموعه‌های مناسبتی ماه رمضان به دهه ٧٠ برمی‌گردد. این سریال‌ها اغلب با استقبال بالای مردم روبرو شده و مخاطبان زیادی دارند.

در ادامه نگاهی داریم به بهترین سریال‌های کمدی ماه رمضان.

پشت کنکورى ها (پریسا بخت آور) – ١٣٨١
سریال پشت کنکوری‌ها بر اساس فیلمنامه‌ای از اصغر فرهادی و محمدرضا فاضلی ساخته شده و داستان چند جوان است که در یک خانه جمع می‌شوند تا برای کنکور درس بخوانند.

خانه به دوش (رضا عطاران) – ١٣٨٣
خانه به دوش داستان مردی است که به دلیل مشکلات مالی تصمیم می‌گیرد به مالزی سفر کند اما اوضاع به خوبی پیش نمی‌رود.

متهم گریخت (رضا عطاران) – ١٣٨۴
متهم گریخت به نویسندگی سعید آقاخانی داستان فردی به نام هاشم است که به همراه خانواده‌اش برای کار به تهران نقل مکان می‌کند و در این میان حوادث و داستان‌های زیادی برای او رخ می‌دهد.

بزنگاه (رضا عطاران) – ١٣٨٧
بزنگاه به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های عطاران است که در زمان پخش با استقبال زیادی روبرو شد. بزنگاه داستان مردی معتاد است که بعد از فوت پدرش، با خواهر و برادر خود بر سر تقسیم ارث و میرات دچار اختلاف می‌شوند.

مامور بدرقه (سعید سلطانی) – ١٣٨٧
مامور بدرقه داستان یک افسر نیروی انتظامی با بازی سیروس گرجستانی است که در آستانه بازنشستگی مامور می‌شود مجرمی را دستگیر کند. تعقیب و گریزهایی که در ادامه شکل می‌گیرد، موقعیت‌های طنز داستان را شکل می‌دهد.

پایتخت ۴ (سیروس مقدم) – ١٣٩۴
مجموعه پایتخت یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیونی است که طرفداران فراوانی دارد. قسمت چهارم این مجموعه در ماه رمضان پخش شد و داستان آن پیرامون حضور هما در انتخابات شورای شهر و درخواست مجوز از سوی نقی برای ساخت خانه خواهرش روایت می‌شود.

دردسرهای عظیم (برزو نیک نژاد) – ١٣٩۴
سریال دردسرهای عظیم داستان جوانی به نام لطیف با بازی جواد عزتی است که به طور ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که زندگی‌اش را دگرگون می‌کند.

پادرى (محمدحسین لطیفی) – ١٣٩۵
پادری به کارگردانی محمدحسین لطیفی در ادامه سریال دودکش ساخته شده است. این سریال به ماجراهایی پیرامون قالیشویی مشتاق که تعطیل شده است می‌پردازد.

زیر خاکى (جلیل سامان) – ١٣٩٩
زیرخاکی داستان مردی است که به دنبال یافتن گنج درگیر ماجراهایی می‌شود. پژمان جمشیدی و ژاله صامتی نقش‌های اصلی این سریال پرطرفدار را بازی می‌کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>