مدیر مسئول رخصت پهلوان : جوانان مورد توجه امام(ره) قرار داشتند

کریمی با اشاره به اینکه امام خمینی‌(ره) قرآن و سنت را ملاک شناخت دین ومبارزه با ظلم می‌دانست، اظهارداشت:یکی از ابعاد اصولی انقلاب، حضور مردم و مشارکت آنان و نیز همراهی آحاد ملت است و بعد دیگر آن توجه به ارزش‌های دینی و اخلاقی و اسلامی است.
مدیر مسئول رخصت پهلوان اظهارداشت :امام حتی بعد از انقلاب نیز بیشتر از هر روشی بر روش اخلاقی تاکید داشتند و این مساله چیزی است که در میان جامعه ورزش بیش از بیش مورد اهمیت است .
وی تصریح کرد : در این دنیای ماشینی که همه چیزش ماشینی و مکانیکی است اما خمینی(ره) با اندیشه قدرتمندش و با سیما و سیرت نورانی خود درون قلب ها جا گرفت.
قاطعیت و شجاعت امام خمینی(ره) در بحران ها باعث می شد که روند این پیروزی به سرعت به جلو برود. از طرفی دیگر حضرت امام نگاهی تقریبا جامع و کلی به مسائل داشتند و کمتر وارد جزئیات می شدند تا بتوانند تمام اقشار و جریان های گوناگون را برای هدفی که در نظر گرفته اند متمرکز و جمع آوری کنند.
کریمی در ادامه به دو صفت اساسی از شخصیت امام(ره) اشاره کرد و گفت: صفت بارز وی عزت و شرافت بود به طوریکه هرگز در برابر ذلت مسلمین سر فرود نمی آورند و دوم آنکه وی به نوعی به بندگی و عبودیت خداوند پایبند بودند.
وی در خصوص برخورد امام خمینی(ره) باجوانان ادامه داد: یکی از ویژگی های بارز امام با اینکه به لحاظ سنی بالا بودند و در کهولت رهبری را به عهده گرفتند احساس خاصی بود که نسبت به جوانان داشتند و همراهی با جوانان را بیش از پیش مورد توجه قرار می دادند.
اعظم صبوری

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>