ایران، قهرمان زورخانه ای جهان شد

سومین دوره مسابقات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی قهرمانی جهان در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی طی روزهای ۲۸ دی ماه تا ۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین ، این پیکارها که در سالن ورزشی سالوک واقع در دانشگاه دولتی بجنورد پیگیری می شد تیم های شرکت کننده و مدعیان قهرمانی در رشته های تیمی، مهارت های فردی و کشتی پهلوانی به پیکار یکدیگر رفتند.

سرانجام تیم کشور جمهوری اسلامی ایران در مجموع امتیازات با ۱۴۶ امتیاز مقام اول را از آن خود کرد.

جمهوری آذربایجان و عراق به ترتیب با ۱۳۰ و ۱۱۶ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

گفتنی است: ریز نتایج به این شرح می باشد.

رشته تیمی

تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران با ترکیب پژمان سکونتی (کردستان)، احسان حدادی (گلستان)، محمدرضا ابوالحسنی (اصفهان)، عباس مرادی زاده (یزد) و سوران الله مرادی (کردستان) با غلبه بر دیگر حریفان خود و با کسب ۷۰۱ امتیاز مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

ورزشکاران عراق با ۴۸۴ امتیاز نائب قهرمان شدند و جمهوری آذربایجان و افغانستان به ترتیب با ۴۷۰ و ۳۷۳ امتیاز در رده های سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

رشته سنگ

سوران الله مرادی ورزشکار تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران با غلبه بر دیگر حریفان خود و با کسب ۲۹۱ امتیاز مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

رأفت ذاکر (جمهوری آذربایجان)  با ۱۱۴ امتیاز نائب قهرمان شد و لوو سینگ (هند) و جهانگیر عرب اف (تاجیکستان) به ترتیب با ۱۰۰ و ۹۸ امتیاز در رده های سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

رشته کباده

جابر صبری عبدالامیر ورزشکار تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی عراق با غلبه بر دیگر حریفان خود و با کسب ۴۴۸ امتیاز، مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

سوران الله مرادی (ایران)  با ۴۳۰ امتیاز نائب قهرمان شد و محمدنوراعلا سالم اف (جمهوری آذربایجان) و سری ساروت چنورا رای(بنگلادش) به ترتیب با ۳۵۳ و ۳۳۶ امتیاز در رده های سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

رشته چرخ چمنی

عباس مرادی زاده ورزشکار تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران با غلبه بر دیگر حریفان خود و با کسب ۷۲۵ امتیاز، مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

حسین محمدحمید (عراق)  با ۳۱۶ امتیاز نائب قهرمان شد و اورخان میرزا خانلر (جمهوری آذربایجان) و مصطفی نورستانی (جمهوری افغانستان) به ترتیب با ۳۱۱ و ۲۹۸ امتیاز در رده های سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

رشته میل بازی

پژمان سکونتی ورزشکار تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران با غلبه بر دیگر حریفان خود و با کسب ۷۹۸ امتیاز، مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

عامرابراهیم حسین البداغی (عراق)  با ۳۷۹ امتیاز نائب قهرمان شد و خیام عروج اف (جمهوری آذربایجان) و عبدالمنیر رئوفی(افغانستان) به ترتیب با ۲۵۳ و ۱۰۵ امتیاز در رده های سوم و سوم مشترک قرار گرفتند

رشته چرخ تیز

محمدرضا ابوالحسنی  ورزشکار تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران با غلبه بر دیگر حریفان خود و با کسب ۴۲۲ امتیاز، مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

جابر صبری عبدالامیر (عراق)  با ۳۶۹ امتیاز نائب قهرمان شد و اورخان میرزا خانلر اف (جمهوری آذربایجان) و کیزا لوبیگا (اوگاندا) به ترتیب با ۲۸۷ و ۱۹۶ امتیاز در رده های سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

رشته میل گیری سنگین

امین شهریاری ورزشکار تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ایران با غلبه بر دیگر حریفان خود و با کسب ۵۹۰ امتیاز، مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

خیام عروج اف (جمهوری آذربایجان)  با ۳۹۱ امتیاز نائب قهرمان شد و ریحا غالب الگبوری (عراق) و نوروز عرب اوف(تاجیکستان) به ترتیب با ۲۸۲ و ۲۱۶ امتیاز در رده های سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

رشته کشتی پهلوانی

وزن ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم:

محمدایرفان ساپوترا (اندونزی)، مشتاق حسن شریفی (افغانستان)، عباس مرادی زاده (ایران) و رنزو احمد (بنگلادش)

وزن ۶۰ تا ۷۰  کیلوگرم:

ممدی سلام اف (جمهوری آذربایجان)، حیدر عبدالامیر (عراق)، محمدرضا ابوالحسنی (ایران) و  سراج الاسلام (بنگلادش)

وزن ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم:

رفعت گولالیف (جمهوری آذربایجان)، حسین محمد حمید (عراق)، حکیم الله بیک زاد (افغانستان) و دیبو رای (بنگلادش)

وزن ۹۰ کیلوگرم:

بیرژن شیمردن (قزاقستان)، سوران الله مرادی (ایران)، سری ساروت چانورا رای (بنگلادش) و عمار ابراهیم حسین او دگه (عراق)

وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم:

ووسال یاشار جواد اف (جمهوری آذربایجان)، یون جاناتان (کامرون)، نوروز عرب اف (تاجیکستان)، موسی شکی کاگوما (تانزانیا)

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>