زنجانپور : سعی می‌کنم از تکرار پرهیز کنم

اکبر زنجانپور بازیگر پیشکسوت سینما گفت: سریالهای تاریخی و مذهبی باید به دست اهلش ساخته شود، در این صورت است که آن اثر مورد حمایت و تشویق مخاطب قرار می گیرد، به طور کلی هر نوع اثری باید به اهل فن سپرده شود و اگرنه این روزها آنچه زیاد است تصاویری متحرک که به نام سریال یا فیلم سینمایی ساخته می شوند.
اکبر زنجانپور پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر روزهای پایانی بازی در سریال «دیگران» به کارگردانی ابراهیم شیبانی را پشت سر می‌گذارم، بخش عمده اثر در تهران فیلمبرداری شده و طی هفته آتی برای بخش‌های نهایی به خارج از شهر خواهیم رفت.
وی درباره نقش خود در سریال «دیگران» اضافه کرد: نسبت به کاراکترهایی که تاکنون مخاطبان از من دیده اند این نقش بسیار متفاوت است، به طور کلی همیشه سعی می‌کنم از تکرار پرهیز کنم و برای تماشاگر حرف تازه‌ای داشته باشم.
زنجانپور دلیل کم کار شدن خود در عرصه بازیگری را اینگونه توصیف کرد: سه سال گذشته به دلیل بیماری کرونا سعی کردم احتیاط کنم، البته کارهایی هم همچون سریال «جزیره» را انجام دادم اما ترجیح دادم با فاصله از هم و در محیطی امن باشد، به همین دلیل شاید کمرنگ تر از گذشته حضورم احساس شده است.
زنجانپور درباره لزوم ساخت آثاری همچون «ولایت عشق» اظهار کرد: از نظر من هر نوع اثری که با کیفیت و دقت ساخته شود مخاطب خواهد داشت، اگر هنوز هم بازپخش سریالی مثل ولایت عشق و یا مختارنامه مخاطب دارد نشان از کیفیت این آثار است. به نظرم هرچه در عرصه تاریخی و مذهبی اثر تولید شود کم است.
بازیگر سریال «ولایت عشق» در همین رابطه تاکید کرد: این نکته را فراموش نکنیم که سریالهای تاریخی و مذهبی باید به دست اهلش ساخته شود، در این صورت است که آن اثر مورد حمایت و تشویق مخاطب قرار می گیرد، به طور کلی هر نوع اثری باید به اهل فن سپرده شود و اگرنه این روزها آنچه زیاد است تصاویری متحرک که به نام سریال یا فیلم سینمایی ساخته می شوند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>