حمید کریمی بازیگر فیلم فرشته مزاحم : کوتاه و بلند بودن نقش برایم مهم نیست

حمید کریمی بازیگر سینما و تلویزیون در فیلم فرشته مزاحم در یک نقش کاملاً کوتاه ظاهر شده است . وی در همین رابطه به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : در سینما و تلویزیون به کوتاه و بلند بودن نقش فکر نکرده ام چون هدفم حضور و کسب تجربه بوده به همین خاطر ترجیح دادم در این فیلم هم حضور پیدا کنم .
بازیگر فیلم احیا با اشاره به اینکه مطبوعات خانه اصلی من است ادامه داد : بیش از یک دهه از عمرم را در مطبوعات سپری کرده ام به همین خاطر ابتدا به حرفه اصلی ام فکر می‌کنم و اگر فرصتی دست داد جلوی دوربین هم قرار می‌گیرم .
او که اولین حضورش در سریال سیمای مدرسه در سن ۷ سالگی رقم خورد اضافه کرد: خوشحالم که هم در عرصه مطبوعات و هم در عرصه هنر حضور دارم و در هر دو میدان مشغول فعالیت هستم.
بازیگر سریال های میانبر، ناخونک و عمودی ها به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: ۲۵ سال بعد از اولین حضورم در جلوی دوربین گذشت تا اینکه به هدفم در کنار مطبوعات دست پیدا کردم و هم اکنون نیز به خودم می بالم که پس از حضور دوباره با کارگردان های خوبی چون علیرضا امینی ،ثقفی و حجت ذیجودی همکاری
داشته ام.
حمید کریمی درباره کارهای اخیرش گفت: برای بازی در یک تئاتر و یک فیلم داستانی دعوت به همکاری شده‌ام که ترجیح می‌دهم از بین این دو پیشنهاد بازی در فیلم« نذر بی بی » را انتخاب کنم چون نقشم بسیار خاص و خاکستری است و فکر می‌کنم تجربه بسیار خوبی باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>