حمید کریمی : با توجه به مشغله کاری ، هنوز به بازیگری علاقه دارم

حمید کریمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگوی اختصاصی با رخصت پهلوان آنلاین از علاقه اش به بازیگری و حضور در پروژه های مختلف سینمایی و تلویزیونی صحبت کرد .

بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد در ادامه به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : با توجه به مشغله کاری ام در عرصه مطبوعات هنوز هم عاشق بازیگری هستم و از هر روزنه ای برای حضور در پروژه های مختلف سینمایی و تلویزیونی استفاده خواهم کرد تا جلوی دوربین قرار بگیرم.

وی که هم اکنون فیلم فرشته مزاحم را آماده نمایش دارد، اظهار داشت  : برای بازی در فیلم کوتاه داستانی نذربی بی قرارداد امضا کرده ام ولی کماکان عمده فعالیت من در عرصه مطبوعات خلاصه می شود و بیشترین ساعات را در این صنف می گذرانم.

بازیگر فیلم جنجال در خانه با اشاره به این که امیدوارم علاقه مندان به بازیگری به آرزوها و هدف خود دست پیدا کنند، بیان داشت : حضور در این عرصه بسیار سخت و دشوار شده و تنها شرکت در کلاس های بازیگری تضمین کننده رسیدن به این حرفه نیست و همین موضوع باعث شده تا جوانان به ناامیدی گرایش پیدا کنند و برای پا گذاشتن در این عالم فقط لحظه شماری نمایند .

 پشت صحنه سریال عمودی ها

همکار مطبوعاتی ما اضافه کرد : بازیگری هدف اصلی من نیست ولی باور کنید نمی توانم از آن دست بکشم و فاصله بگیرم به همین خاطر ترجیح می دهم در کنار فعالیت‌های مطبوعاتی، بازیگری را هم جسته و گریخته دنبال کنم .

بازیگر سریال های میانبر و ناخنک بیان داشت : هم اکنون با ماهنامه پلاک قرارداد امضا کرده‌ام و تا هفته های آینده جهت همکاری با ماهنامه مادر نیز وارد مذاکره خواهم شد تا فعالیتم در مطبوعات بیشتر شود.

حمید کریمی در پایان اظهار داشت : مطبوعات خانه اصلی من است ولی در جمع هنرمندان در خانه سینما هم حضور پیدا می کنم چون عضو انجمن بازیگران سینما و تلویزیون هستم.

این بازیگر هم اکنون فیلم های کوچه ژاپنی به کارگردانی امیرحسین ثقفی ، رقص دلفین ها ساخته علیرضا امینی و فرشته مزاحم به کارگردانی محمد کریمی را آماده نمایش دارد، ضمن اینکه برای حضور در فیلم کوتاه داستانی نذربی بی قرارداد امضا کرده است

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>