امیر زریوند : خودم را جدا از خانواده کریمی نمی دانم

امیر زریوند بازیگر نام آشنای تلویزیون به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : خودم را جدا از خانواده کریمی نمی دانم و به عنوان یک برادر همیشه در کنارشان هستم .

امیر زریوند کمدین محبوب تئاتر آزاد در حاشیه برگزاری مراسم ورزش پهلوانی در زورخانه پوریای ولی ایوانکی اضافه کرد : از زمانی که با خاندان کریمی آشنایی پیدا کردم پایم به زورخانه ها باز شد و در واقع حضور در جمع پهلوانان شکل گرفت و امروز به تکامل بیشتری رسید و ذهنم بیشتر درگیر
زندگینامه پهلوانان گردید.

وی با اشاره به اینکه آموزش ورزش پهلوانی برای هنرمندان می تواند جذابیت های آن را افزایش دهد اظهار داشت:  چون در عرصه ورزش رزمی فعالیت دارم و در زمینه تدریس آن نیز فعال می باشم، آموزش ورزش پهلوانی در اوقات فراغت را خالی از لطف نمی دانم و از این موضوع استقبال خواهم کرد.

امیر زریوند با گرامیداشت یاد و خاطره پهلوان عزت الله کریمی ، موسس فقید رخصت پهلوان گفت : خود را جدا از این خانواده نمی دانم و امیدوارم در کنار برادران کریمی اوقات بیشتری را در کنار پهلوانان سپری کنم.

بازیگر مجموعه ساعت خوش اضافه کرد:  مطمئن باشید هر وقت فرصتی فراهم گردد به اتفاق رخصتی ها به زورخانه خواهم آمد، چون می خواهم بیشتر با رسم و رسومات این ورزش آشنایی پیدا کنم . در واقع در صدد هستم تا فیلمسازان را به ساخت فیلم‌هایی با موضوع پهلوانی مجاب کنم

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>