مرادی : امیدوارم از این روزها و شبها درس بگیریم

مهندس حاج محسن مرادی دولابی گفت :حضرت علی (ع) تا آخرین لحظات عمر از احوال فقرا ویتیمان غافل نبود.
به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان ، مراسم یادبود زنده یاد اسماعیل رحیمی در هیات اول مظلوم  برگزار شد، محسن مرادی دولابی در حاشیه این مراسم از مولایش علی (ع) با ما سخن گفت.
وی در این خصوص گفت : امام علی (ع) عشق را آورد، علی(ع) به زندگی معنا داد و راز جاودانگی امام علی (ع) همین است. امروز ما هر چه داریم از او داریم و باید همیشه پیروان حقیقی او باشیم تا به سعادت برسیم و نجات یابیم.
او همچنین افزود : امام علی (ع) به ما آموخت که خود را بیابیم و خداوند را مقصد و مقصود خویش بدانیم، زیرا ارزش هر انسان به اندازه هدفی است که برای زندگی خود در نظر گرفته است و به همان اندازه ارزش دارد.
پیشکسوت کشتی و خیر ورزش باستانی ادامه داد:یکی از سنت‌های بسیار خوب دین اسلام، افطاری دادن به افراد روزه‌دار در ماه مبارک رمضان است .
وی درادامه با بیان اینکه ماه رمضان یکی از ماه‌های پر خیر و برکت خدا است ادامه داد : در ماه رمضان برنامه‌های خوبی در بین مسلمانان اجرا می‌شود که از جمله تلاوت قرآن، دعا خواندن، صله ارحام و افطاری دادن است که هریک تاثیرات معنوی بسیاری را برای فرد روزه دار در پی دارد.
مرادی دولابی می گوید : روزه‌داران با پیروزی بر هوای نفس، قلب‌هایشان را از هر گونه بدی و کینه دور می‌کنند و این کدورت‌ها را با صفا و همدلی جابه جا می‌کنند و ماه رمضان، ماه بسیار خوبی برای انجام این عمل است.
محسن مرادی دولابی می افزاید: دراین شبها باید بیشتر و بیشتر از ائمه اطهار(ع) و از فضایل این ماه با کمک روحانیون وسخنوران دینی سخن بگوییم و آگاهی بیشتری به مردم
بدهیم .
وی در پایان ضمن تشکر از نشریه رخصت پهلوان گفت : امیدوارم از این روزها و شب ها درس بگیریم و در یازده ماه بعدی به کار ببندیم و سعی کنیم همه ماهها همچون ماه رمضان باشد .

محمد کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>