زورخانه پوریای ولی سلطانیه میزبان هنرمندان پایتخت

در آستانه ولادت بی بی دو عالم ، هنرمندان پایتخت از زورخانه پوریای ولی سلطانیه بازدید به عمل آوردند و با رئیس هیئت پهلوانی این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین ، مدیر مسئول تنها نشریه ورزش پهلوانی به همراه هنرمندان پایتخت از تنها زورخانه شهرستان سلطانیه از توابع استان زنجان بازدید به عمل آوردند و در خصوص مشکلات و موانع پیش روی این ورزش با رئیس هیئت پهلوانی به گفتگو پرداختند.

بازیگر قدیمی سینما: با ورزش پهلوانی بیگانه نیستم

حسن رضایی بازیگر قدیمی و پیشکسوت سینما در جمع زورخانه‌ای ها به خبرنگار ما گفت با ورزش پهلوانی بیگانه نیستم و در واقع از دایره ورزش به سینما راه پیدا کردم و از اینکه ورزشکاری هنرمندم ، به خود می‌بالم و امیدوارم جوانان نیز ورزش را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه دوباره به سلطانیه خواهم آمد ، اظهار داشت : دوست دارم با حضور دوباره‌ام در این شهرستان به داخل گود بروم و خاطرات گذشته را مرور کنم و ساعتی را با پهلوانان این رشته سپری نمایم.

بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد : لحظه ای از ورزش باستانی غافل نیستم

سعید کریمی بازیگر و سردبیر نشریه رخصت پهلوان هم در این بازدید گفت : از بچگی کنار گود بودم و با این ورزش مانوس هستم و همین نزدیکی باعث حضورم در گود زورخانه شد و هم اکنون به عنوان بازیگری که ورزش زورخانه‌ای را می‌شناسد از تهیه کنندگان می‌خواهم با تولیدات خود ، این ورزش را به جایگاه اصلی خود نزدیک کنند.

بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی‌میرد اضافه کرد:  با ورزش پهلوانی عجین هستم و لحظه‌ای از آن غافل نخواهم شد و خوشحالم که در فیلم‌های ورزشی به ایفای نقش می‌پردازم.

هنرمند ورزشکار کشورمان با بیان اینکه باید زمینه حضور هنرمندان را در جمع زورخانه‌ای ها بیشتر کنیم اظهار داشت : ما که در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بسته ایم و از همه ظرفیت‌ها جهت رسیدن به این هدف استفاده کرده‌ایم .

رئیس هیات پهلوانی سلطانیه : حضور هنرمندان را به فال نیک می گیریم

زمانی رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه شهرستان سلطانیه نیز گفت : حضور هنرمندان را در شهر سلطانیه به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این حضور استمرار داشته باشد و ما شاهد این نوع حرکت‌ها باشیم.

وی با اشاره به کمبود بودجه ورزش پهلوانی اظهار داشت : ورزش پهلوانی از نیاکان ما به ارث رسیده است لذا باید با تمام توان در جهت شکوفایی آن قدم برداریم .

مدیر زورخانه پوریای ولی سلطانیه گفت :  ۵۰ عضو داریم و در روزهای زوج پذیرای ورزشکاران هستیم و برای رسیدن به جایگاه اصلی این ورزش تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست .

در این نشست محمد کریمی صاحب امتیاز رخصت پهلوان ، سعید کریمی،  حسن رضایی ، اکبر نوری ، ساسان قجر و حسین محمدی حضور داشتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>