همایونپور : حمایت از ورزش باستانی وظیفه عاشقان این رشته است

عباس همایونپور چهره ای نام آشنا برای خانواده ورزش زورخانه ای است، او هر از گاهی همانند یک ورزشکار وارد گود می شود و حال و هوایی به روح جسمش می دهد و هر از گاهی بیرون از گود زورخانه به رتق و‌فتق امور این ورزش زورخانه ای و اهالی اش می پردازد .
خیلی ها همایونپور را به عنوان خیر و حامی ورزش باستانی می شناسند و از این موضوع هم بسیار خرسند هستند و خود او‌هم معتقد است که زنده نگاه داشتن، اعتلا و‌حفظ این ورزش به حمایت تمام اعضای خانواده ورزش باستانی بستگی دارد .
پس از مدتها همایونپور به دعوت معصومی پیشکسوت ورزش باستانی به زورخانه شیرافکن رفت تا ضمن تازه کردن دیدارها، در مورد وضعیت ورزش زورخانه ای و‌چگونگی اعتلای آن با وی گفتگو کند.
همایونپور که مدتها بود به دلیل مشغله نتوانسته بود به زورخانه شیرافکن برود در این باره می گوید : جای بسی خوشحالی است مردانی چون معصومی ،با شرایط کنونی اقتصادی ،استوار ایستاده اند و بدون اینکه خم به ابرو بیاورند،از ورزش آبا و اجدادی مان حمایت می کنند. این در حالی است که بسیار از ما به خاطر این شرایط منافع
شخصی مان را به منافع عمومی ارجحیت می دهیم.
این خیر و حامی ورزش زورخانه ای ضمن قدر دانی از تلاش های معصومی بیان کرد امثال معصومی ها و سرپرست ها کار بزرگی در حق ورزش زورخانه ای انجام می دهند و آیندگان عملکرد آنها را خواهند ستود.
او افزود: ایجاد فضای سالم،ترغیب جوانان به ورزش با دو‌هدف سالم سازی جسم و روح و انتقال ورزش ملی کشورمان به نسل جوان ،گسترش مضامین اخلاقی و فرهنگی همگی می تواند نقش به سزایی در آینده ورزش کشور داشته باشد و‌نسلی متفاوت تقدیم جامعه کند.
او‌می گوید: زورخانه شیرافکن تنها یک مکان ورزشی نیست،بلکه بخشی از تاریخ ورزش باستانی است ،در و دیوار این مکان شاهد حضور ورزشکاران بزرگ ونام آوری بوده که به این کشور خدمت کرده اند و اگر این مهم رخ داده تنها به دلیل ایثار و فداکاری دوست عزیزم معصومی و فرزندان خلفش بوده و هست .

دردانه قرقانی نژاد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>