امینی خواه: در اولین فرصت در پیاده روی اربعین شرکت خواهم کرد

مهدی امینی خواه در آستانه اربعین حسینی گفت: همواره دوست دارم بخشی از رویداد بزرگ پیاده روی اربعین باشم اما متاسفانه همواره سر پروژه بوده ام و تعهدم به پروژه به من امکان این سفر را نداده است، قطعا اگر اندک فرصتی پیدا کنم به این سفر خواهم رفت.
مهدی امینی‌خواه پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر پخش سریال «راز ناتمام» به کارگردانی امین امانی را از تلویزیون دارم که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده است.
وی در همین رابطه ادامه داد: روایت سریال راز ناتمام در نوع خود تازگی دارد و به همین دلیل مخاطب با آن ارتباط برقرار کرده است، این موفقیت نتیجه فعالیت گروه همدلی است که برای تولید اثری مطلوب برای مخاطبان تلاش کردند.
سریال «راز ناتمام» با استقبال مخاطبان روبرو شده است
امینی خواه درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: همچنین هفته گذشته پخش فیلم سینمایی «طلوع» را از تلویزیون پشت سر گذاشتم، اثری مناسبتی که در مورد «امام رضا (ع)» بود و شخصا از حضور در آن احساس بسیار خوبی داشتم.
وی درباره آثار آتی خود اضافه کرد: به تازگی فیلمبرداری فیلم سینمایی «گالری مروارید» را در جزیره کیش پشت سر گذاشتم که وارد مراحل فنی شده و همچنین توافقات اولیه برای حضور در فیلمی کمدی را به انجام رسانده‌ام که به امید خدا به زودی کلید می خورد.
این بازیگر در همین رابطه اضافه کرد: عاشورا و فرهنگ اش جزو نمادهای فرهنگی و اعتقادات شاخص همه شیعیان است و پیاده روی اربعین هم در سال های اخیر تبدیل به نمادی وحدت بخش برای گردهمایی شیعیان از تمام نقاط دنیا شده است.

محمد کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>