قناد : کرونا مانع حضورم در جمع زائران شد

مجید قناد مجری محبوب برنامه کودک خطاب به جوانترها گفت: پیری آینده همه ماست و هر گونه حرمت گذاری و برنامه ریزی دراین راستا علاوه براینکه شادی دل کهن کسوتان را فراهم می کند به نسل جوان هم این پیام را می دهد که این احترام برای شما هم وجود خواهد داشت .
وی از پیری به عنوان سنت روزگار نام برد و گفت : همه ما باید به این وادی پای بگذاریم و اگر بتوانیم این سنتها را به جوانترها بیاموزیم ، ورزش باستانی با این فرهنگ غنی اش ، همانطور اخلاق مدار و ارزش گرا به فعالیتش ادامه خواهد داد.
قناد ادامه داد : یادمان نرود اگر امروز نامی از این ورزش ملی به یادگارمانده است همگی به خاطر پایمردی پیشکسوتان است و چه کسی می تواند فراموش کند که برای حذف این ورزش چه تلاشهایی در طول تاریخ صورت گرفته است .
وی تصریح کرد : انسان که پای در کهن سالی می گذارد هیچ توقع مادی از هیچ کس ندارد بلکه دراین سن دوست دارد نتیجه یک عمر تلاشش را ببیند و بداند که دیگران هم از تلاشهایش بهره برداری کرده اند . این موضوع یک حس درونی است که قطعا همه ما در لحظه ای به آن خواهیم رسید .

قناد درادامه گفت : بنا به مشکلات کاری و شیوع بیماری کرونا نمی توانم با شما به مشهد بیایم ولی باور کنید دلم با شما و دیگر زائران آقا امام رضا (ع) است .
وی در پایان ضمن تشکر از نشریه رخصت پهلوان گفت : امیدوارم در مراحل دیگر در کنار شما دوستداران ورزش پهلوانی باشم لذا قول می دهم در سفرهای بعدی شما را یاری کنم .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>