حمید کریمی بازیگر سینما و تلویزیون: مطبوعات خانه اصلی من است

حمید کریمی ۲۶ شهریور ۱۳۶۳ در منطقه ۷ تهران چشم به جهان گشود .
علاقمندی او به بازیگری و شیطنت های دوران کودکی باعث شد تا به دعوت عبدالرضا اکبری در اولین کار تصویری خود تحت عنوان سیمای مدرسه جلوی دوربین قرار بگیرد و به خواسته اش در ۷ سالگی دست پیدا کند
سیمای مدرسه به دلیل مخالفت‌های پدر اولین و آخرین کار تصویری حمید کریمی در آن سال ها محسوب می‌شد تا اینکه رفته رفته پدر راضی شد تا با طی کردن مراحل مختلف تحصیلی، راهش را در عرصه هنر ادامه دهد.
حمید کریمی که با رضایت پدر ،در پوست خود نمی گنجید ضمن گذراندن تحصیلات آکادمیک و فعالیت در نشریه رخصت تهران در بخش‌های مختلف به ویژه طراحی و صفحه آرایی بازیگری را هم به طور جدی دنبال نمود.
حمید کریمی که هم اکنون مشغول بازی در فیلم رقص دلفین ها به کارگردانی علیرضا امینی است به سوالات خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین پاسخ داد که با هم می خوانیم :

آقای کریمی از اینکه به آرزوی خود رسیدید و در کنار فعالیت در عرصه مطبوعات بازیگری را هم دنبال می‌کنید، چه حسی دارید؟
این حس قابل وصف نیست و برای رسیدن به این نقطه تلاش‌های زیادی کرده ام و هم اکنون بسیار خوشحالم که در هر دو عرصه هنر و مطبوعات مشغول فعالیت هستم.

کدام یک بیشتر شما را ارضا می کند؟

فعالیت در هر دو بخش شیرین است ،ولی مطبوعات خانه اصلی من است و لحظه ای هم از آن غافل نخواهم شد و می‌خواهم به اندوخته هایم بیفزایم.

در مطبوعات چه می کنید و فعالیت شما در کدام بخش است؟
در بخش‌های مختلف فعالیت دارم. مدیریت داخلی نشریه رخصت پهلوان که توسط پدرم زنده یاد عزت الله کریمی تاسیس شده، را برعهده دارم ضمن اینکه مدیریت فنی و طراحی هنری نشریات خط پایان، مدال آوران و تقدیر را پذیرفتم و کلا از کار در این عرصه رضایت کامل دارم .

در کنار علیرضا امینی

بازیگری خللی در کار مطبوعاتی شما ایجاد نمی کند؟
اصلاً .هر کدام تعریف خودش را دارد چون مطبوعات خانه اصلی من است ابتدا به حرفه اصلی خود می‌پردازم و با فراغت از کارهای مطبوعاتی جلوی دوربین قرار می‌گیرم.

بیشتر در تلویزیون فعالیت دارید؟
خیر، در سینما و تئاتر هم تجارب گوناگونی کسب کرده‌ام و احتمال هم دارد پس از فیلم رقص دلفین ها کار علیرضا امینی که اولین کار سینمایی من است، به تئاتر بازگردم.

با این شرایط کرونایی باز هم فعالیت تصویری انجام می دهید ؟
از اسفند سال ۹۸ که میهمان ناخوانده ای به نام کرونا در کشور و منزل های ما جا خوش کرده است، فعالیتی نداشتم و تقریباً دو ماهی است با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز نموده ام و از همین تریبون هم قول می دهم فعالیت تصویری خود را به خاطر شیوع بیماری کرونا و کمک به حال مدافعان سلامت قطع نمایم.

نمایی از فیلم عروس آسمان

هم اکنون چه کارهایی آماده نمایش دارید؟
سریال تلویزیونی همسرایی کار حسین تبریزی ،تله فیلم سفر ناخواسته و عروس آسمان ساخته علیرضا عارفی، فیلم داستانی پهلوان هرگز نمیمیرد کار محمد کریمی و فیلم رقص دلفین ها اثر علیرضا امینی را آماده نمایش دارم.

ورزش هم می کنید؟
راستش را بخواهید با شیوع این بیماری از اسفند ۹۸ ورزش را به صورت انفرادی انجام می‌دهم و از ورزش دست جمعی و حضور در جمع ورزشکاران پرهیز می‌کنم.

و حرف آخر؟
ماسک بزنیم چون با ماسک زدن زنجیره انتقال کم خواهد شد. به‌فکر مدافعان سلامت هم باشیم چون دیگر خسته شده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>