اسماعیلی پور : ورزش باستانی سراسر دعا وذکراست

حاج محسن اسماعیلی پور خادم اهل بیت (ع) به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : از اینکه در عرصه ورزش حضور دارم به خودم می بالم.
او با اشاره به علاقمندی مردم به فیلمهاو سریالهایی با مضامین پهلوانی ومذهبی ادامه داد :باید با ساخت فیلمهای تاریخی و مذهبی رشادت ،شجاعت و دلاوری سپاه اسلام را به تصویر کشید .
اسماعیلی پور تاکید کرد : نسل جوان ما با همجمه های بسیار فرهنگی مواجه هستند. بسیاری از آنها با پیشینه تاریخی خود غریبه هستند وهیچ آشنایی با آنها ندارند که من از نویسندگان و تهیه کنندگان کشورمان می خواهم در این وادی بیش از گذشته ورود پیداکنند
او به تاثیر رسانه های تصویری در معرفی فرهنگ و تاریخ کشورمان اشاره کرد و گفت: تاریخ هویت هر کشوری است و ما باید از هویت خود بیشتر دفاع کنیم و قلم ها و دوربین هایمان را برای این عرصه آماده کنیم .

اسماعیلی پور که خود نیز از خادمین خاندان عصمت وطهارت(ع) است گفت : از کودکی با نام علی(ع) و فرزندانش آشناهستم. عشقی غریبی درقلبم قرار دارد که با زبانم نمی توانم آنرا توصیف کنم .
او اشاره کرد : البته باید بگویم ما بچه شیعه ها از زمان کودکی با این نام ها آشنا هستیم، از زمانی که اذان در گوشمان خوانده می شود با نام ائمه معصومین(ع) نیز آشنا می شویم . از همان بدو تولد فدایی حسین و برادرش ابوالفضل (ع) می شویم .
وی همچنین به تاثیرات و آموزه های مذهبی واخلاقی ورزش زورخانه ای اشاره کرد و خاطرنشان ساخت:این ورزش سراسر دعا وذکراست و این دعاها و اذکار راه گشای بسیاری از مشکلات است .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>