مرشد فرهادی : از مردم می خواهم در خانه بمانند

پیشکسوت ورزش به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : ورزش زورخانه ای ، ورزشی تاثیر گذار است که تمامی مخاطبان خود را اعم از ورزشکار حرفه ای ِ یا مبتدی ،‌ تماشاچی و برنامه ریز را تحت تاثیر خود قرار می دهد .
مرشد منصور فرهادی ادامه داد : این ورزش ، ورزش ملی و مذهبی کشورمان است که هر ایرانی را تحت تاثیر قرار داده و به واسطه ملی و مذهبی بودنش انسان را جذب خود می کند .
وی می گوید: ورزش زورخانه ای همه عشق است و این به خاطر تاثیر معنوی آن است که اسامی ائمه اطهار(ع) و ذات الهی به طور مکرر در این ورزش تکرار می شود به همین دلیل نمی توان به هیچ وجهی وقتی که با این ورزش آشنا می شوی، ازآن دل بکنی .
مرشد فرهادی با عرفانی توصیف کردن ورزش زورخانه ای گفت: نوا ، ضرب و زنگ مرشد ، فضای خاص زورخانه ،معماری ، آیین ها و سنت های خاص ورزش زورخانه ای همگی از ویژه گیهای منحصر به فرد این ورزش سخن می گوید که اگر بر روی هریک این مسائل سخن بگویم می توانیم صدها نفر از اقشار مختلف را جذب این ورزش کنیم .

این مرشد پیشکسوت ورزش همچنین توجه به مربیان با سابقه و دعوت از ورزشکاران حرفه ای برای کار آموزش این رشته را بسیار مهم دانست و گفت: باید از دانش و تجربه پیشکسوتان و از انگیزه نسل جوان برای رشد این رشته بهره گرفت چرا که ورزش باستانی به نیروی جوان و پیشکسوتش به طور یکسان نیاز دارد.
مرشد فرهادی در پایان برای مدافعین سلامت آرزوی سلامتی کرد و از مردم درخواست نمود تا در خانه بمانند.
حمید کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>