پایاب : آرزوی سلامتی برای مدافعان سلامت را دارم

علی پایاب خیر و حامی ورزش کشور درجمع ورزشکاران ، پیشکسوتان، هنرمندان دربرنامه زنده رخصتی ها در فضای مجازی ، احیاء سنتهای اصیل ورزش زورخانه ای را مورد توجه قرار داد .
پایاب با تاکید بر احیای سنتهای اصیل ورزش ملی کشورمان به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: بخش مهمی از توجه این ورزش به سنتهایی است که ریشه اخلاقی ، مذهبی و مضامین فضلیتی دارد و احیاِ آن در جامعه تعالی انسانی را در پی خواهد داشت .
مدیر عامل شرکت متین آسفالت نوین در این برنامه زنده همچنین سرکشی به پیشکسوتان را یک اصل اساسی در آموزه های اخلاقی این رشته مورد توجه قرار داد و خاطر نشان ساخت : صله رحم ازمواردی است که چندی است نسبت به آن بی توجهی می شود و زمانی به یاد یکدیگر می افتیم که یکی از اعضای خانواده در بستر بیماری است یا بار سفر بربسته است ، این درحالی است که ما باید درتمامی زمانها از یکدیگر باخبر باشیم .
علی پایاب تصریح کرد : سرکشی تیمها و حضور در زورخانه های دیگر درواقع علاوه براینکه رشد فنی این رشته را در پی خواهد داشت، فرصت آشنایی بیشتر و باخبر شدن از احوال یکدیگر را ایجاد می کند که باید توسط پیشکسوتان و مسوولان زورخانه ای بیشترمورد توجه قرار بگیرد .
وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاشهای مسوولان و برنامه ریزان ورزش زورخانه ای ادامه داد : با توجه به اقبال عمومی از این رشته در استان ها قطعا اگر باورها و سنتهای این رشته توسط مربیان آموزش داده شود نسلی که از این زورخانه وارد اجتماع می شوند، افرادی هستند که به معنای واقعی صفت پهلوانی برازنده شان خواهد بود .
علی پایاب در پایان برای مدافعان سلامت آرزوی بهروزی و موفقیت کرد.
محمد کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>