برگزاری مسابقه هنر مرشدی و میانداری به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

رییس انجمن پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران استان کرمان گفت: پهلوانان این استان به همت انجمن و هیات ورزش کارگری در قالب نخستین دوره مسابقات هنر مرشدی و میانداری انفرادی به مناسبت یکمین سالگرد شهادت بزرگ پهلوان دیار کریمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به رقابت می‌پردازند.

هادی طالبی افزود: مسابقات در ۲ رده سنی ۲۰ تا ۳۵ سال و ۳۶ تا ۵۰ سال برگزار می شود و زمان ارسال آثار به این دوره از مسابقات از یازدهم تا هجدهم دی ماه سال جاری است.

وی اظهار داشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فردی بود، مکتبی، انقلابی، ولایتی و مردمی که نام و آوازه اش را باید در دل مستضعفان و مظلومان جهان دید و رشادت های او را باید در جبهه های خوزستان، عراق، سوریه، لبنان جست و جو کرد.

رییس انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگران استان کرمان ادامه داد: اما نکته ای که باید از سیره و منش سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یاد کنیم و به عنوان یک الگو در بین مسئولان و خدمت گذاران نظام قرار گیرد، مردمی بودن این سردار رشید اسلام است، با مردم بودن و برای مردم خدمت و تلاش کردن از ویژگی های شهید سلیمانی ملت ایران است.

وی تصریح کرد: انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگران استان کرمان نیز در راستای پاسداشت تلاش های این شهید بزرگوار، به مناسبت سالروز شهادت این پهلوان بزرگ، مسابقه هنر مرشدی و میانداری انفرادی برگزار می کند.

طالبی با بیان اینکه به گروه های نخست تا سوم هر رده سنی حکم و مدال اهدا می شود افزود: این مسابقات به علت شرایط ناشی از بیماری کووید ۱۹ به صورت مجازی برگزار می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>