فیلم باشگاه زن ذلیلان وارد مرحله پیش تولید شد

باشگاه زن ذلیلان به کارگردانی فرهاد طب نوری ، تازه‌ترین کار تهیه کنندگی محمد کریمی همکار مطبوعاتی ما وارد مرحله پیش تولید شد.
محمد کریمی صاحب امتیاز هفته نامه رخصت پهلوان ضمن تأیید خبر فوق اظهار داشت: با صدور مجوز ساخت فیلم باشگاه زن ذلیلان ،پیش تولید این اثر در موسسه آفرینش آغاز شد و مذاکرات با بازیگران سینما و تلویزیون برای بازی در این اثر کمدی جدی شد.
تهیه کننده فیلم باشگاه زن ذلیلان ادامه داد :هنوز عوامل این فیلم نهایی نشده‌اند ولی با بازیگرانی چون اردلان شجاع‌کاوه عباس محبوب، عزت الله رمضانی فر، مهوش وقاری، فرهاد بهزادیان ،مهدی صمیمی حمید کریمی و سعید کریمی وارد مذاکره شده ایم که امیدواریم برای نقش‌های مختلف فیلم با آنان به نتیجه نهایی برسیم .
وی با تاکید بر اینکه سرعت در ساخت این فیلم برای پخش در ایام نوروز در دستور کار قرار گرفته است ،اظهار داشت برای تولید این اثر با مدیران کل گردشگری استان‌های یزد و قزوین مکاتباتی انجام داده ایم که در صورت موافقت نهایی ، اوایل بهمن ۹۹ ساخت فیلم در یکی از استان‌های فوق آغاز خواهد شد.
محمد کریمی تهیه‌کننده فیلم گفت: امیدواریم با حضور بازیگران مطرح و عوامل بی نظیر کار در خور توجهی را برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ آماده کنیم .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>