نایی : می خواهم دوباره با این گروه همکاری کنم

عباس نایی بازیگر سریال درحاشیه به کارگردانی مهران مدیری و آثارکمدی، در یکی از کاراکترهای اصلی فیلم سینمایی، تلویزیونی جنجال در خانه ایفای نقش نمود .
او که برای اولین بار با محمد کریمی تهیه کننده این فیلم همکاری نموده است به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: تجربه خوبی بود و نقشم کاملاً متفاوت بود و از اینکه با برادران کریمی همکاری نمودم، رضایت کامل دارم و به موفقیت فیلم هم امیدوار هستم.
این بازیگر که سالهاست با رخصت پهلوان همکاری دارد و در تمام مراسم ها حضور پیدا می کند ، اظهار داشت :چون رفاقت دیرینه‌ای با زنده یاد عزت الله کریمی داشتم بازی در این فیلم را پذیرفتم و از اینکه فرزندان آن مرحوم در عرصه هنر و مطبوعات موفق عمل نموده اند و پیشتاز هستند، به خود می‌بالم و در آینده نیز باز هم در کنار آنها خواهم بود .

عباس نایی با تاکید بر اینکه باید دست جوانان علاقه مند به هنر را گرفت و امکانات ویژه ای را برای آنان مهیا کرد، افزود :به شخصه از اینکه تلاش جوانان علاقه مند به ورزش و هنر را می‌بینم، لذت می برم لذا هر چه در توان داشته باشم را در اختیارشان قرار خواهم داد .
این بازیگر ضمن آرزوی موفقیت برای آثاری که شخصی ساخته می‌شود ،اظهار داشت :امیدوارم در آینده شرایط بهتری برای نسل‌های مختلف عاشق فراهم گردد تا شاهد رشد جوانان کشورمان در عرصه های مختلف باشیم.
او در پایان گفت : کار با محمد کریمی لذت بخش بود و امیدوارم دوباره با او همکاری داشته باشم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>