بنویدی : امیدوارم فرصت خدمتگزاری در سالهای آینده به ما داده شود

جشن میلاد مولی الموحدین علی (ع) با حضور بیش هزاران نفر از عاشقان آن حضرت بویژه ورزشکاران ، باستانی کاران و هنرمندان در هیات اول مظلوم عالم علی (ع) در فضایی باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک به میزبانی حاج حسین بنویدی و حاج مهدی بنویدی برگزار شد .
در این مراسم که با استقبال بسیاری خوبی روبرو شد، مداحان اهل بیت (ع) به مرثیه سرایی پرداخته و مرشدان نیز هنرنمایی کردند و از بانیان این مراسم نیز قدردانی نمودند .
حاج مهدی بنویدی یکی از بانیان و خادمین اهل بیت (ع) در حاشیه این مراسم گفت : حضرت علی (ع) را جز خدا و پیامبر کسی نشناخت . امیر المومنین تنها شخصیتی است که دوست و دشمن درباره آن صحبت کرده اند طوری که اهل سنت بر این باورند که کسی نتواسته است به فضائل امام علی (ع) دست یابد.
وی با بیان این که توفیق پذیرش ولایت امام علی (ع) را به هرکسی نمی دهند، بر دانستن قدر این نعمت الهی تأکید کرد و گفت : ما شیعیان انسان های بسیار خوشبختی هستیم که مولایی چون علی(ع) داریم
حاج مهدی بنویدی افزود: من معتقدم اگر تمام درختان عالم قلم، تمام آب های عالم مرکب، تمام انسان ها نویسنده شوند، نمی توانند فضایل علی بن ابیطالب (ع) را بشمارند .
او می گوید : این جشن ها فرصت بسیار مهمی است که ما را به فکر وادار کند و از اهمیت چنین بزرگانی غافل نشویم . به اعمال و رفتار آنها بیشتر فکر کنیم و به این نتیجه برسیم که چقدر می توانیم به اخلاق، منش ورفتار این بزرگان نزدیک شویم .
این خیر و حامی ورزش کشور با بیان اینکه این روز به نام روز پدر نامگذاری شده است اظهار داشت : این مساله بسیار مهم است، ما که این روزها به دلیل مشغله کاری از نزدیکان خود به خصوص پدران مان غافل شدیم با نام این بزرگان به یاد آنها می افتیم و برای دلجویی به دیدارشان برویم .
او می گوید: پدرها گوهری نایاب هستند که باید بودن درکنار آنها را لحظه لحظه قدر دانست و این پیوند با نام مولا ی متقیان می تواند برکات بسیاری را به زندگانی ما بیاورد .
بنویدی همچنین گفت : ورزش باستانی از دیرباز با نام مولا علی (ع) وائمه معصومین(ع) پیوند خورده است به همین خاطر همه ساله این جشن را به میزبانی هیات اول مظلوم برگزار می کنیم تا جوانان بیشتر با فرهنگ علوی آشنایی پیدا کنند .
وی در پایان گفت : امیدوارم این فرصت و این خدمتگذاری در سالهای آینده نیز به ما داده شود تا بتوانیم حق مطلب را ادا کنیم.
در این مراسم چهره های خوشنام هنری ، ورزشی ، لشگری و کشوری حضور داشتند که جملگی به دعوت خاندان بنویدی لبیک گفتند و در این مراسم حضور پیدا کردند .
شایان ذکر است بگوییم با برپایی مراسم سمنو پزان برای شادی روح همه درگذشتگان به ویژه بانوی محترمه و کنیزه حضرت زهرا (س) ، حاجیه خانم طاهره طاهر خانی (بنویدی ) فاتحه ای قرائت شد و در ساعت ۲۲ مراسم به پایان رسید .
محمد کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>