بازیگر فیلم احیا درگذشت

مهدی صباغی بازیگر سینما ،تئاتر و تلویزیون شب گذشته در سن ۷۱ سالگی دار فانی را وداع گفت و جامعه هنری ایران را عزادار نمود.
به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین مهدی صباغی بازیگر سینما ،تئاتر و تلویزیون که چند ماهی به دلیل سکته مغزی در منزل بستری بود ،شب گذشته با انتقال به بیمارستان شریعتی ماهدشت کرج مجدداً دچار سکته مغزی شده و جان به جان آفرین تسلیم می‌کند .
این بازیگر قدیمی که دچار بیماری آلزایمر هم شده بود، اسفند سال ۱۴۰۰ در آخرین کار تصویری خود تحت عنوان احیا به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی جلوی دوربین رفت تا آخرین یادگاری اش از شبکه های مختلف تلویزیونی به روی آنتن برود .
زنده یاد مهدی صباغی که با حضور در این فیلم و با وجود بیماری ،مجدداً توانایی هایش را به رخ همگان کشید برای بازی در فیلم فرشته مزاحم نیز اعلام آمادگی کرد تا به شهرستان رفسنجان سفر کند اما عجل به او مهلت نداد و حضور در این فیلم برایش رقم نخورد .
زنده یاد مهدی صباغی متولد ۱۳۳۰ مشهد بود و در زادگاهش نیز به مدت سه دهه درخشید. وی پس از حضور در تهران نیز به فعالیت هایش ادامه داد و در آثار مختلفی همچون زمزمه، طوبی ،راه بی پایان و پلیس جوان ایفای نقش کرد .
رخصت پهلوان آنلاین ضایعه درگذشت این هنرمند فقید را به جامعه هنری ایران به ویژه خانواده محترمش تسلیت عرض می نماید.
روحش شاد و یادش گرامی باد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>