فردای اربعین بعد از عاشورای حسینی کلید می‌خورد

محمد کریمی تهیه کننده و کارگردان فیلم فرشته مزاحم از تولید مستند زنگ پهلوانی و فیلم داستانی فردای اربعین در ماه محرم و ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین خبرداد.
تهیه کننده فیلم فرشته مزاحم در همین رابطه به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : با پایان یافتن تصویربرداری فیلم فرشته مزاحم در شهر رفسنجان، پیش‌تولید مستند زنگ پهلوانی و فیلم داستانی فردای اربعین را در دستور کار قرار دادیم.
وی با اشاره به اینکه فرشته مزاحم هم اکنون در اتاق تدوین قرار دارد اضافه کرد: هم اکنون فیلمنامه فیلم داستانی فردای اربعین با طرحی از خودم توسط مرضیه فخار در حال نگارش است و اگر مراحل پیش تولید به سرعت طی شود کار تصویربرداری را در روز عاشورای حسینی در تهران آغاز و در ادامه در کرمان پیگیری خواهیم کرد .
تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد اظهار داشت : اوایل هفته با پایان نگارش فردای اربعین ،فیلمنامه جهت اخذ مجوز ساخت به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه خواهد شد و تا لحظه صدور مجوز بازدید از لوکیشن مستند زنگ پهلوانی (بخش دوم) را در آغاز خواهیم کرد.
محمد کریمی با بیان اینکه زنگ پهلوانی در بخش سوم در ۱۵ قسمت تهیه خواهد شد به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : احتمالاً ضبط سری سوم در رفسنجان و شریف آباد انجام خواهد شد به همین خاطر بعد از ضبط فیلم فردای اربعین به شهر رفسنجان سفر خواهیم کرد تا مقدمات ساخت سری سوم زنگ پهلوانی را فراهم آوریم. تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد از نگارش فیلم پهلوان فتاح و تولید آن در شهریور ۱۴۰۱ خبر داد. سوگند کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>