تدوین فرشته مزاحم آغاز شد

با پایان یافتن تصویربرداری فیلم فرشته مزاحم در ۲۴ جلسه در شهر رفسنجان از توابع استان کرمان، این فیلم وارد اتاق مونتاژ شد و هم اکنون توسط شاهین مقدم راد در حال تدوین می باشد .
به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین فیلم روزهای آغازین مونتاژ را پشت سر می گذارد و همزمان نیز موسیقی متن آن توسط مجتبی تیموری ساخته خواهد شد.
این گزارش حاکی از آن است که یکی از خوانندگان محبوب کشورمان نیز جهت تیتراژ پایانی با تهیه کننده فیلم وارد مذاکره شده و به زودی نیز قرارداد بسته خواهد شد .
فرشته مزاحم تازه ترین فیلم محمد کریمی در مقام کارگردانی است که بعد از ایام سوگواری به روی آنتن خواهد رفت.
سعید کریمی ، مونا غمخوار ، فریبا ترکاشوند ، اسدالله یکتا ، فرهاد بشارتی ، آتش تقی پور ، جواد انصافی ، عباس نایی ، عباس بابایی ، حمید کریمی ، مهدیار آزادفر ، عرفان عزیزی ، شایان حبیبی ، امیرعلی احمدی، فاطمه عرب و عباس محبوب بازیگران اصلی این فیلم ۹۵ دقیقه ای هستند.
فرشته مزاحم در رفسنجان تولید شده است و تنی چند از جوانان مستعد این شهر با این پروژه همکاری داشتند که از آن جمله می‌توانیم به نام های امیر حسین رنجبر در مقام تولید ،آرزو باز مانده در سمت طراح لباس ، جعفری عکاس و خانم فاطمه عرب در سمت بازیگر اشاره کنیم.
به گزارش خبرنگار ما این فیلم با همکاری اداره ارشاد و شهرداری رفسنجان و با حمایت هتل هیلان ، کاشی فخار ، مس رفسنجان و دانشگاه آزاد اسلامی در شهر رفسنجان تولید شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>