رمضانی فر : امیدوارم در سال ۱۴۰۲ اتفاقات خوبی برای ورزش پهلوانی رقم بخورد

عزت الله رمضانی فر بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در آستانه اعیاد شعبانیه و در حاشیه مراسم جشن تولد بیتا آرمان فر یکی از بازیگران تازه وارد سینما و تلویزیون به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : امیدوارم در سال ۱۴۰۲ تولیدات سینمایی و تلویزیونی سرعت بیشتری به خود بگیرد تا علاقه مندان به این حرفه بتوانند توانایی‌های خود را به تصویر بکشند و به اهدافشان در عرصه بازیگری دست پیدا کنند .

این بازیگر پیشکسوت تاکید کرد : بازیگران جوان نیز برای موفقیت بیشتر باید در کنار تجربیات عملی در کلاس های آزاد بازیگری شرکت کنند و تحصیلات خود را در این رشته به پایان برسانند .

عزت الله رمضانی فر ضمن تسلیت به جامعه هنری به جهت فقدان شهرام عبدلی به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : امیدوارم در آستانه جشن بزرگ نیمه شعبان شاهد بهبودی کامل تمامی هنرمندان حاضر در بیمارستانها باشیم و حضورشان را مجدداً در جمع خانواده هایشان جشن بگیریم .

بازیگر سالخورده سینما و تلویزیون که با ورزش زورخانه‌ای بیگانه نیست ، اظهار داشت : ورزش زورخانه ای این روزها بیشتر دیده می‌شود و توجه بیشتر به آن باعث رونق آن خواهد شد به همین خاطر امیدوارم در سال ۱۴۰۲ اتفاقات خوبی برای ورزش ایران به ویژه ورزش زورخانه ای رقم بخورد و جوانان نیز بیشتر به سمت ورزش گرایش پیدا کنند .

بازیگر سریال علی البدل ضمن آرزوی بهبودی وزیر ورزش و جوانان در پایان بیان داشت : پیشاپیش فرا رسیدن جشن بزرگ نیمه شعبان را تبریک عرض می کنم و امیدوارم اسفند خوبی را به پایان برسانیم.                                        فاطمه اشرفی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>