حسن رضایی : شورای شهر زنجان به ” نذر بی بی ” کم لطفی کرد

حسن رضایی با حضور در استان زنجان با اشاره به اینکه ما متعلق به مردم هستیم ، می‌گوید : بودن در کنار مردم برایم بهترین هویت است به همین خاطر از جمع مردم خارج نخواهم شد.

وی که به خاطر تولید فیلم “نذر بی بی” در استان زنجان حضور پیدا کرده است ، اضافه می‌کند : صرفاً به خاطر نام بی بی دو عالم خانم فاطمه زهرا “سلام الله علیها” برای بازی در این فیلم قرارداد بسته ام و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا خروجی فیلم بسیار خوب از آب درآید چون احترام خاصی برای اهل بیت قائل هستم.

حسن رضایی در ادامه از زنجانی‌ها به عنوان میزبانی مهربان نام می‌برد و می‌گوید : قبل از این فیلم هم سابقه حضور در این شهر را داشتم که به خاطر بازی در فیلم شاخ گاو بوده ولی بیشتر تمرکز و صحبت‌هایش پیرامون فیلم “نذر بی بی” است که به قول خودش با میل باطنی و اشتیاق خاصی برای بازی در آن به زنجان آمده است.

این بازیگر در ادامه آه سردی می‌کشد و خبرنگار پایگاه خبری رخصت پهلوان می‌گوید : متاسفانه با قول و مساعدت‌هایی که از سوی مسئولین شهر از جمله شهردار برای حمایت از ساخت این فیلم در زنجان داده شده بود، اعضای شورای شهر بعد از چند ماه معطلی گفتند که امکان هیچ حمایتی از این فیلم وجود ندارد.

حسن رضایی می‌گوید : “نذر بی بی” در اصل متعلق به خانم فاطمه زهراست و اینکه شورای شهر چرا مخالفت کرده واقعاً تعجب می‌کنم و نمی‌توانم دلیل قانع کننده‌ای برای آن پیدا کنم.

وی به تلاش‌های کریمی سازنده این اثر در طول چند ماه رفت و آمد و رایزنی با مسئولین زنجان هم اشاره می‌کند و می‌گوید : بیشتر زحمت و تقلا را وی می‌کشد و درست نیست با بدعهدی بعضی از آقایان او ضرر کند چون حضور هر یک از عوامل در این شهر برای ساخت این فیلم هزینه بر است و درست نیست ایشان متضرر شود.

وی می‌گوید : علی رغم خاطره تلخی که شورای شهر برای من به جا گذاشت ، خاطرات خوشی را هم داشتیم و آن حضور در فرمانداری و ملاقات با فرماندار فهیم این استان و مدیر کل ورزش جوانان بود که حاصلش دریافت میل باستانی مزین به نام امیرالمومنین از دستان مدیر کل بود.

حسن رضایی در پایان گفت : با توجه به ارادت به خاندان اهل بیت شک ندارم که این فیلم به زودی تولید و به روی آنتن خواهد رفت .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>