محمدکریمی تهیه کننده بارانداز: موضوع پهلوانی دستمایه فیلم بعدی خواهد بود

محمد کریمی تهیه کننده

فیلم پهلوانی بارانداز در بخش مسابقه دوازدهمین جشنواره فیلم های ورزشی برای تصاحب عنوان بهترین فیلم از ۶ اسفند ۹۸ رقابت خود را با آثاری چون غلامرضا تختی ، سونامی ، عرق سرد، مستطیل قرمز و … آغاز خواهد کرد.
محمد کریمی تهیه کننده فیلم ضمن تایید خبر فوق به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : بالاخره و پس از کش و قوس های فراوان ، انتظارات به پایان خواهد رسید و استارت دوازدهمین جشنواره فیلم های ورزشی از صبح ۶ اسفند ۹۸ در تهران و قشم زده خواهد شد.
تهیه کننده فیلم بارانداز اظهار داشت: تاکنون و طی چندین نوبت زمان برگزاری جشنواره به تعویق افتاد تا اینکه مطلع شدیم با تلاشهای دبیر جشنواره این رویداد مهم از ۶ اسفند ۹۸به مدت پنج روز در سالن ایران مال پایتخت و قشم با حضور فیلم های کوتاه و بلند سینمایی، تلویزیونی ، مستند، تیزر و … آغاز خواهد شد.
همکار مطبوعاتی ما ادامه داد: فیلم بارانداز که موضوعی کاملا ورزشی دارد در دوبخش روح المپیک و آثار بلند سینمایی با فیلم هایی چون تختی ، مستطیل قرمز، سونامی و … به رقابت خواهد پرداخت.
وی گفت : برگزاری جشنواره فیلم های ورزشی باعث خواهد شد تا تهیه کنندگان به ساخت فیلم هایی با موضوع پهلوانی روی آورند و این ژانر را تقویت نمایند.

اکران خصوصی فیلم بارانداز
اکران خصوصی فیلم بارانداز


صاحب امتیاز نشریه رخصت پهلوان ادامه داد: ما به موفقیت این فیلم در جشنواره فیلم های ورزشی امیدوار هستیم و خوشحالیم که بدون حمایت بارانداز را آماده نمایش کردیم .
کریمی در گفتگو با رخصت پهلوان آنلاین با بیان اینکه ساخت فیلم های ورزشی بدون حمایت متولیان ورزش بسیار سخت است ،گفت: قول هایی برای ساخت این فیلم به ما داده شد که هیچکدام عملی نشد لذا امیدوارم با موفقیت این فیلم در جشنواره ، مزد یکسال تلاش خود را بگیریم تا با عشق به سراغ کار بعدی که یک اثر ماندگار در زمینه ورزش پهلوانی است ،برویم.
بارانداز توسط مسعود رشیدی کارگردانی شده و محصول سال ۹۷ است.
در بارانداز جعفر دهقان . سعید کریمی. مهدی فقیه . پریسا گلدوست . شیوا خسرومهر. اسداله یکتا. محمد برسوزیان. رحمان مقدم . غلامرضا اصانلو . منصور خاکی . حشمت آرمیده.حمید کریمی و کیانوش گرامی نقشهای اصلی را بر عهده دارند .
این فیلم ۹۷ دقیقه می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>